13 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou even contact op nemen met het consultatiebureau of huisarts. Je mag tot 6 weken na de geboorte trouwens ook contact opnemen met de verloskundige. Misschien heeft het ook met de warmte te maken? Krampjes duren nooit zooo lang..

3 maanden geleden

Reactie op Popje1607

Ik zou even contact op nemen met het consultatiebureau of huisarts. Je mag ...
Ik heb zometeen een afspraak bij consentatie bureau , ja dat dacht ik dus ook maar me man zegt van wel of dat het ligt aan dat ze niet kan poepen want ze laat weten scheten :(

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Ik heb zometeen een afspraak bij consentatie bureau , ja dat dacht ik dus o ...
Maar even overleg kan nooit kwaad joh.. al is het om je gerust te laten stellen

3 maanden geleden

Ik heb ook priobotica geprobeerd maar mijn zoontje kreeg hierdoor juist alleen maar meer last. Dus we zijn weer gestopt.

3 maanden geleden

Is ze niet ziek evt? Temp gemeten?

3 maanden geleden

Ik zou ook contact opnemen met je verloskundige. Mij werd ook verteld tot 6 weken hun met vragen of problemen te bellen.

3 maanden geleden

Me dochter had 39 graden koorts paracetamol gegeven en slaapt nu gelukkig hopelijk houdt het zo aan bedankt dames !

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Me dochter had 39 graden koorts paracetamol gegeven en slaapt nu gelukkig h ...
Bij een baby onder de 3 maand moet je meteen met de huisarts bellen als de baby koorts heeft. Niet zomaar paracetamol geven!

3 maanden geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Bij een baby onder de 3 maand moet je meteen met de huisarts bellen als de ...
Inderdaad, dit!

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Me dochter had 39 graden koorts paracetamol gegeven en slaapt nu gelukkig h ...
Gelukkig slaapt ze nu. Ik zou voor de zekerheid ook de huisarts even bellen ivm de koorts! Zeker onder de 3 maanden altijd even bellen met de huisarts

3 maanden geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Bij een baby onder de 3 maand moet je meteen met de huisarts bellen als de ...
Ik was bij het consentatie bureau die hebben dit geadviseerd en heb de huisarts gebeld ( wachtrij gezet ) wordt zo terug gebeld gelukkig gaat het nu beter met haar bedankt voor de tip

3 maanden geleden

Reactie op kich

Gelukkig slaapt ze nu. Ik zou voor de zekerheid ook de huisarts even bellen ...
Yess zeker gedaan bedankt voor de tip :)

3 maanden geleden

Ons zoontje van 3 weken had de afgelopen 2 weken ook erge krampen, sab simplex gekocht op advies van consultatiebureau dit gebruiken we al 1,5 week en eerst ging het de beter kant op. Sinds gisteren opeens een enorme omslag.. alleen maar huilen, schreeuwen, hazen slaapjes, zijn in de avond begonnen met flessen zonder sab simplex. Een wereld van verschil weer tot nu toe.. tot nu toe geen krampen gehad, spuugt nu wel iets meer maar heeft ook reflux. Heb zelfs sinds de 2e fles vandaag de hoeveelheid moeten ophogen omdat die niet genoeg had.. Kan toeval zijn natuurlijk maar voor vandaag kijken wij het nog even aan zonder sab simplex.