13 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Popje1607
Ik zou even contact op nemen met het consultatiebureau of huisarts. Je mag ...
Ik heb zometeen een afspraak bij consentatie bureau , ja dat dacht ik dus ook maar me man zegt van wel of dat het ligt aan dat ze niet kan poepen want ze laat weten scheten :(
3 maanden geleden
Reactie op rs2024
Me dochter had 39 graden koorts paracetamol gegeven en slaapt nu gelukkig h ...
Bij een baby onder de 3 maand moet je meteen met de huisarts bellen als de baby koorts heeft. Niet zomaar paracetamol geven!
3 maanden geleden
Reactie op Meisjeonbekend1995
Bij een baby onder de 3 maand moet je meteen met de huisarts bellen als de ...
Ik was bij het consentatie bureau die hebben dit geadviseerd en heb de huisarts gebeld ( wachtrij gezet ) wordt zo terug gebeld gelukkig gaat het nu beter met haar bedankt voor de tip
3 maanden geleden
Ons zoontje van 3 weken had de afgelopen 2 weken ook erge krampen, sab simplex gekocht op advies van consultatiebureau dit gebruiken we al 1,5 week en eerst ging het de beter kant op.
Sinds gisteren opeens een enorme omslag.. alleen maar huilen, schreeuwen, hazen slaapjes, zijn in de avond begonnen met flessen zonder sab simplex. Een wereld van verschil weer tot nu toe.. tot nu toe geen krampen gehad, spuugt nu wel iets meer maar heeft ook reflux.
Heb zelfs sinds de 2e fles vandaag de hoeveelheid moeten ophogen omdat die niet genoeg had..
Kan toeval zijn natuurlijk maar voor vandaag kijken wij het nog even aan zonder sab simplex.