32 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Lovexsharon

Ik heb geleerd dat het altijd 30 water met 1 schepje is en dat je het niet ...
Dat is ook de formule. Je moet niet op gevoel het poeder erbij doen. En ja dan maar weggooien of kijken of je kindje dat drinkt.

2 maanden geleden

Reactie op Mom321

Heb hem vandaag retour gedaan. Baby had ineens andere ontlasting en erge bu ...
O wat jammer, kon je hem niet anders instellen dat de verhouding wel goed was ?

2 maanden geleden

Reactie op Lau123!

Met de hand maak ik het gewoon op gevoel met de losse schepjes ongeveer 2,5 ...
Huh sorry dit begrijp ik niet helemaal. Je gooit hoogstens 20 cc weg. Onjuiste verhouding kan je kindje ongemakken van krijgen zoals krampjes. Begrijp niet dat je dat risico neemt voor maximaal 20 cc wat de vuilnisbak in gaat..

2 maanden geleden

Reactie op Lau123!

80 cc water en dan 2,5 schep voeding ongeveer , beetje op gevoel 🙂
Volgens mij is dat echt niet de bedoeling...😅 Je hoort gewoon hele, afgestreken schepjes te gebruiken en alles wat je te veel maakt gooi je weg. Vooraf afgieten, zodat de fles bijv maar 70 is of je biedt gewoon 90 aan en kijkt wat er overblijft en gooit dat weg... Maar gaan gokken en op gevoel de voeding maken heb ik echt nog nooit van gehoord en ik zou ook echt dat risico niet nemen met de kans dat je kindje te veel of te weinig binnen krijgt. De formule bestaat niet voor niks en is niet voor niks bij ieder merk universeel.

2 maanden geleden

Reactie op Mom321

Dat is niet fijn! Hoe het je dat getest?

2 maanden geleden

Ja zou nooit meer anders willen!!

2 maanden geleden

Reactie op Mom321

Wij hadden bij onze eerste de easy baby milk maker, is hetzelfde idee. Ook deze weg gedaan omdat de verhouding niet kloppen. Heel veel aanpassingen gedaan , maar niks was de juiste verhouding. Doen het nu gewoon met een schepje, dan weten we zeker dat hij genoeg krijgt

2 maanden geleden

Reactie op katieperrie

Dat is niet fijn! Hoe het je dat getest?
Boterhamzakje in trechtertje maar tuutje van het water vrij houden. (Hier voorbeeld van YouTube https://youtu.be/ke0_189UjeY?si=P3FF57Hstv_phgii)

2 maanden geleden

Ik heb echt een haat liefde verhouding met dit apparaat. Het is allemaal heel efficiënt en makkelijk, maar ik heb ook het idee dat er ‘iets’ niet klopt. De verhoudingen en ik vind de melk er ook heel ‘korrelig’ uitzien. Alsof de nutrilon niet goed oplost. Ook vind ik de temperatuur iets te koud (heb ‘m al op z’n heetst staan). Ik overweeg om ‘m weg te doen…

2 maanden geleden

Reactie op gyberk

Ik heb echt een haat liefde verhouding met dit apparaat. Het is allemaal he ...
Ik weeg het flesje regelmatig, heb eerst een flesje gewoon klaar gemaakt en gewogen en daarna met de Brezza en dat scheelde 2 gram, en zo hou ik het in de gaten.

één maand geleden

Wij hadden hetzelfde met kruidvat voeding. Moest op 5 staan. Mr waterige voeding en ontevreden baby’s. Sinds hij op 6 staat gaat t beter. Gewoon je gevoel volgen dus 😉