8 Reacties

4 maanden geleden

Hier vergelijkbaar, in de zin dat de kleine wel al weken met het hoofd naar beneden ligt, maar de rest van het lichaam beweegt dagelijks wel 10 keer van links naar rechts en weet ik veel hoe. Is de tweede en de verloskundige zei ook: Ze heeft nog genoeg ruimte om te bewegen, hoofdje ligt stukje in bekken, maar ze maakte zich er verder niet druk over. Maar het is toch een fijner gevoel als ze helemaal zijn ingedaald, hè?

4 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Hier vergelijkbaar, in de zin dat de kleine wel al weken met het hoofd naar ...
Ja absoluut! Zeker ook omdat het breken van de vliezen nu wat risico's met zich mee brengt... Ik ga nog graag flinke stukken wandelen met de hond, maar dat is ook niet helemaal zorgeloos op deze manier. Spannend allemaal. Ik denk dat ik nog wel even langs de vk ga voor een extra check deze week als ik het niet los kan laten. Volgende week maandag staat er pas weer een afspraak gepland.

4 maanden geleden

Hier ook, van links naar rechts en mevrouw vind t grappig om der voeten ook nog regelmatig op t schaambot of de heupen te zetten en 5 min daarna tegen mijn ribben te stampen. In principe kunnen ze nu niet meer draaien door dat ze toch echt al wat lager liggen en niet de volledige ruimte hebben om meer te kunnen draaien. Dit heeft namelijk ook niks met t volledig indalen te maken. Bij een vriendin van mij was haar zoon met 33 weken al begonnen met indalen in stuit en is met 35w nog gewoon zelfstandig gedraaid en daarna nooit volledig ingedaald voor dat de bevalling starten 😂

4 maanden geleden

Die van mij ligt elk kwartier anders 😅😅 maar wel al met hoofdje goed in mn bekken

4 maanden geleden

Die van mij maakt ook salto’s de hele dag door. Ik word er gek van soms. Vind het nu echt niet prettig meer. Hoofdje zit wel iedere keer gewoon beneden maar de rest van zijn lijfje gaat alle kanten op 😅 ik ben nu 39.2

4 maanden geleden

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Hij heeft hiervoor zo lang in dezelfde positie gelegen dat ik me afvroeg of dit wel 'normaal' was. Misschien ligt ie zo gewoon lekkerder voor de uitgang 🙃 Thanks voor de geruststelling meiden! 😘

4 maanden geleden

Hier hetzelfde! 39 weken en baby draait echt nog alle kanten op om z’n as terwijl hij wel is ingedaald. Nog genoeg ruimte 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Hier ook hoor. Bij mij is de oorzaak dat ik vrij veel vruchtwater heb (800ml) ze ligt wel gelukkig nu goed met dr hoofd naar beneden maar draait alle kanten op