10 Reacties

3 maanden geleden

Dit kan hoor, ik geef direct borstvoeding maar zit nu met het warme weer ook op 13 voedingen op dit moment. Hierbij weet ik hoeveel hij precies binnen krijgt. Met afgekolfde melk zie je dit beter. Hoe lang drinkt ze op 100 ml?

3 maanden geleden

Reactie op lyla105

Dit kan hoor, ik geef direct borstvoeding maar zit nu met het warme weer oo ...
Aaah dankje voor je reactie! Als ze in 1 keer goed door zou drinken doet ze denk ik 20/25 min over 100 ml!

3 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Aaah dankje voor je reactie! Als ze in 1 keer goed door zou drinken doet ze ...
Dat is prima op die hoeveelheid!

3 maanden geleden

Hier ook zo vaak aangelegd wel vandaag.. Omdat het op haar verzoek is en het borstvoeding is kun je niet overvoeden.

3 maanden geleden

Lijkt me normaal met dit verschrikkelijk warme weer, ze kan ook dorst hebben

3 maanden geleden

Heb voor m’n gevoel vandaag ook de hele tijd onze meid aan de borst, warm weer drinken ze meer. Kan geen kwaad 😊

3 maanden geleden

Wij geven kv maar hij komt inderdaad vaker, voor kleinere beetjes. Onderaan de streep zal hij dus waarschijnlijk evenveel gedronken hebben als andere dagen. Ik heb het idee dat hij het zelf reguleert nu het zo warm is.

3 maanden geleden

Woow! Heb je 475 ml in 1 x gekolft? Hoe doe je dat? Hoe vaak en hoe lang en waarmee kolf je?.

3 maanden geleden

Reactie op pln92

Woow! Heb je 475 ml in 1 x gekolft? Hoe doe je dat? Hoe vaak en hoe lang en ...
Nee niet in 1 keer! Op de foto zie je dat ik 950 ml heb gekolft in 3 keer. Ik heb wel overproductie.. ik gebruikt de Medela Symphony, die huren we. En ik kolf 4 keer op een dag. In de nacht kolf ik niet

3 maanden geleden

Reactie op veeriekie

Nee niet in 1 keer! Op de foto zie je dat ik 950 ml heb gekolft in 3 keer. ...
Welke uren kolf je als ik vragen mag? En met welke programma? Ik gebruik de maintain programma en wissel toeschieteflex af met de korte halen. Ongeveer 15 minuten jij? Oh! Ik krijg er helaas maar net 50-80ml uit (dat is beide borsgen bij elakar(