16 Reacties

één maand geleden

Ik lees even mee! Mijn dochter was gisteren 8 weken en heb precies hetzelfde probleem, wil ineens niet meer slapen en wordt bijna om het uur wakker in de nacht. Voorheen ging het super goed en sliep ze door..

één maand geleden

Reactie op Dayenne28

Ik lees even mee! Mijn dochter was gisteren 8 weken en heb precies hetzelfd ...
Hè vervelend hè :( hopelijk tijdelijk…

één maand geleden

Sprongetje 2 is dit denk ik. Kan tot 2-3 weken duren en dan wordt het weer normaal. Valt niet heel veel aan te doen denk ik. Heb vannacht ook een extra fles gegeven en maar met haar op de bank gelegen. Het is gelukkig een fase 🙃

één maand geleden

Hoort erbij helaas. En gaat als het goed is vanzelf weer over. Lekker bij je houden en knuffelen

één maand geleden

Reactie op Dayenne28

Ik lees even mee! Mijn dochter was gisteren 8 weken en heb precies hetzelfd ...
Dat komt, omdat de slaapcyclus veranderd naar 45 minuten en ze moeten nu leren de slaapcyclus aan elkaar te verbinden.

één maand geleden

Wat toevallig dat je dit schrijft. Mijn zoon deed hetzelfde en keek alsof ie van de 13e etage viel en begon keihard te huilen. Hij wil niet meer op zn rug liggen. Ze zullen wel weer iets nieuws leren

één maand geleden

Ben nu 2 weken verder en de rust keert weer terug. Even volhouden!

één maand geleden

Reactie op Kersepitje2022

Wat toevallig dat je dit schrijft. Mijn zoon deed hetzelfde en keek alsof i ...
Ook een aantal x per dag?

één maand geleden

Reactie op Loulau

Ook een aantal x per dag?
Gisteren drie keer. Ik dacht dat ie een zere rug had ofzo. Maar vandaag lijkt hij nergens last van te hebben

één maand geleden

Reactie op Kersepitje2022

Gisteren drie keer. Ik dacht dat ie een zere rug had ofzo. Maar vandaag lij ...
Wat fijn zeg! Ze heeft het vandaag 3x gehad. Ik heb haar nu op haar zij in haar bedje gelegd met speentje in de mond en dit gaat tot nu toe goed!

één maand geleden

Oh hier hetzelfde.. vreselijk vermoeiend voor beide. Ze is zelf ook heel erg moe, alsof ik m’n eigen verhaal lees hier.

één maand geleden

Hier ook zo! Gok een sprongetje.

één maand geleden

https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/help-de-8-weken-slaapregressie/?srsltid=AfmBOooLa7aBrDibinUJtJE6qn2cM8rFD9qyRebVJDeICDKv27jQVxev

één maand geleden

Reactie op Amberrxx

Oh hier hetzelfde.. vreselijk vermoeiend voor beide. Ze is zelf ook heel er ...
Ja! Duurt paar dagen laten we dat hopen. Het helpt hier heel erg om haar op de zij te liggen en dan strak dekentje om hase heen. Ze heeft hierdoor vannacht goed geslapen

één maand geleden

Bij mij helpt inbakeren goed tegen het schrikken en strekken van armen en benen. Wellicht voor jullie ook?

één maand geleden

Hoihoi, Dat heeft elk kindje volgens mij. Google: Moro reflex Ene kindje meer last van dan de ander. Mijne heel veel dus baker in nu h.et nog kan