Ik ben een beetje radeloos. Onze dichter is vandaag precies 8 weken. Afgelopen dagen wil ze niet in haar bedje slapen en heeft ze af en toe wanneer ze in slaap valt wakker schrikt en armen en benen strekt en ogen wijd open trekt en heel hard begintt e huilen. Ze wil alleen slapen met mij of op mij. Normaal sliep ze heel goed en werd ze maar 1-2 x wakker voor voeding. Nu krijg jk haar in de avond niet in slaap in haar bedje.. ze is heel onrustig dan..
Vorige week waren wij beide ziek en zij is nog verkouden…
Iemand ervaring tips?
Ik lees even mee! Mijn dochter was gisteren 8 weken en heb precies hetzelfde probleem, wil ineens niet meer slapen en wordt bijna om het uur wakker in de nacht. Voorheen ging het super goed en sliep ze door..
Sprongetje 2 is dit denk ik. Kan tot 2-3 weken duren en dan wordt het weer normaal.
Valt niet heel veel aan te doen denk ik. Heb vannacht ook een extra fles gegeven en maar met haar op de bank gelegen. Het is gelukkig een fase 🙃
Wat toevallig dat je dit schrijft. Mijn zoon deed hetzelfde en keek alsof ie van de 13e etage viel en begon keihard te huilen. Hij wil niet meer op zn rug liggen. Ze zullen wel weer iets nieuws leren
Oh hier hetzelfde.. vreselijk vermoeiend voor beide. Ze is zelf ook heel er ...
Ja! Duurt paar dagen laten we dat hopen. Het helpt hier heel erg om haar op de zij te liggen en dan strak dekentje om hase heen. Ze heeft hierdoor vannacht goed geslapen