31 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook! En heb geen idee wat dat is… van die grom/kreun geluiden…

3 maanden geleden

Reactie op Loulau

Mijn dochtertje heeft dit ook! En heb geen idee wat dat is… van die grom/kr ...
Ja dat dus, maar het is alleen als ze op haar rug ligt. In de maxi cosi of op mij is ze rustig

3 maanden geleden

Mijn dochter heeft dit ook.. Op de zij en als ik haar bij me heb gaat het goed. Maar op haar rug is ze vaak onrustig.. In de nacht is ze redelijk moe dan gaat het wel goed. Maar overdag is neerleggen en dan stilte bijna geen optie. Ik ga vanmiddag naar de osteopaat, ik ben benieuwd of zij meer weet.

3 maanden geleden

Reactie op Iris Z

Mijn dochter heeft dit ook.. Op de zij en als ik haar bij me heb gaat het g ...
Ohja, osteopaat is een goede! Ben benieuwd wat hij gaat zeggen, kun je een update geven? Anders maak ik ook een afspraak als hij er iets mee kan

3 maanden geleden

Hier ook, gekreun en gegrom. Ik volg even.

3 maanden geleden

Reactie op Iris Z

Ik ben ook heel benieuwd!

3 maanden geleden

Ons zoontje slaapt op zijn buik een heel stuk rustiger dan op zijn rug. Hij gaat pas bewegen, kreunen etc als het tijd is voor de volgende voeding!

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ons zoontje slaapt op zijn buik een heel stuk rustiger dan op zijn rug. Hij ...
Ik ga morgen overdag proberen haar op haar buik te leggen. In de nacht durf ik nog niet

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Same here 😀 gegrom pas als het tijd is voor de volgende voeding. Vorige week wel vaker gehad, denk dat hij de ui en knoflook en kruiden aan het verwerken was 😆

3 maanden geleden

Reactie op Iris Z

Wat zei de osteopaat?

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Heb haar vanmiddag op haar buikje in de box gelegd, en dit ging goed, lekker met haar billen omhoog. Morgen nog is proberen en kijken of ik het dan binnenkort in de nacht ook aandurf

3 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Heb haar vanmiddag op haar buikje in de box gelegd, en dit ging goed, lekke ...
Ja lief he met die billetjes omhoog haha! Fijn dat het goed ging, hopelijk brengt het meer rust🥰

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ja lief he met die billetjes omhoog haha! Fijn dat het goed ging, hopelijk ...
Ja zo schattig! Mijn andere dochtertje is ook een buikslaper, die hebben we ook redelijk vroeg op haar buik laten slapen, maar dan praat ik over een paar maanden. De jongste is nu 2 weken en dan vind ik het toch wel spannend, maar zo onrustig slapen is voor ons allebei niet fijn (aangezien ze in de co-sleeper slaapt)🙈

3 maanden geleden

Hier ook zo'n onrustige baby op de rug. Overdag ligt hij hier soms ook op de buik en anders in een nestje waar we hem wat strakker inleggen met een dekentje. in de avond gebruiken we een puckababy om hem in te bakeren. Hij slaapt daarmee erg rustig. Ik.durf de nachten op de buik ook (nog) niet aan - baby is 6 weken. Maar het blijft vervelend dat hij onrustig wordt op de rug. Hebben jullie ook positieve ervaring dat dit met de tijd weer beter wordt? Het beeld dat een baby schattig in de box ligt te spelen met een rammelaar bijvoorbeeld, lijkt wel een beetje te vervagen 😅

3 maanden geleden

Reactie op Ebony1310

Hier ook zo'n onrustige baby op de rug. Overdag ligt hij hier soms ook op ...
Wij hebben een speciaal apparaat gekocht waardoor de baby nu op zijn buik kan liggen. Apparaat houd de ademhalingen bij en als dat minder wordt gaat er een alarm af

3 maanden geleden

Reactie op BabyT 25 Jan

Wij hebben een speciaal apparaat gekocht waardoor de baby nu op zijn buik k ...
Is dat wat? Wij twijfelen over zo’n apparaat

3 maanden geleden

Soms zit er een boertje dwars

3 maanden geleden

Reactie op BabyT 25 Jan

Wij hebben een speciaal apparaat gekocht waardoor de baby nu op zijn buik k ...
Waar haal je dat?

3 maanden geleden

Reactie op Mamavan2jongensx

Is dat wat? Wij twijfelen over zo’n apparaat
Het is fantastisch zo kunnen we hem rustig op zijn buik laten slapen. Zoals nu ligt hij in zn bed op zn buik apparaat aan en af en toe op de babyfoon kijken. Als we hem uit bed halen vergeten we hem vaak uit te zetten en dan gaat direct het alarm af. Wij hebben nu veel meer rust met dat apparaat

3 maanden geleden

Deze hebben wij