31 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Ohja, osteopaat is een goede! Ben benieuwd wat hij gaat zeggen, kun je een ...
Ik ben dus vanmiddag gegaan. Was een hele fijne vrouw, die eerst 20 min een soort intake deed en daarna de kleine meid helemaal na ging kijken. Het weefsel bij haar middenrif en nek is uiteindelijk losgemaakt. Dat zou effect moeten hebben op het overstrekken en ook voor het spugen en de kramp. Verder kleinere beetjes melk per keer, maar vaker op de dag, en langer rechtop houden (half uur na voeding). Verschillende houdingen overdag proberen en in de gaten houden, waarna je het snachts ook kan uitproberen. We gaan het even aankijken hoe het gaat komende week! Ik had igg een positieve ervaring met de osteopaat en binnen een uur stonden we met een relaxte baby buiten 🙏

3 maanden geleden

Kan ook een beetje verborgen reflux zijn. Onze kleine kreunt en grunt soms de hele tent bij elkaar als ze op haar ruggetje ligt. Mocht het dat zijn, dan kan het helpen om haar na het voeden wat lange rechtop te houden en haar bedje/nest schuin af te laten lopen. Tenminste bij ons helpt het 😊 succes!!!

3 maanden geleden

Reactie op pijlsje

Kan ook een beetje verborgen reflux zijn. Onze kleine kreunt en grunt soms ...
Ik heb niet het idee dat het verborgen reflux is, ze vertoont verder niet de dingen die mijn andere dochtertje liet zien die wel verborgen reflux had. Bedje staat sowieso al schuin en lang rechtop houden doe ik ook (uit voorzorg, want reflux is gewoon vervelend)🥲

3 maanden geleden

Hier ook een hele onrustige baby op zijn rug, hij slaapt daarom al een tijdje op zijn buik (hij is nu 4 weken). De wandelwagen en maxicosi zijn alleen echt nog een drama, dus we gaan deze week met hem naar de ostheopaat.

3 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Ik heb niet het idee dat het verborgen reflux is, ze vertoont verder niet d ...
Ah fijn dat het dat in elk geval niet is ❤️

3 maanden geleden

Nou, vandaag overdag heeft ze 3 heerlijke lange dutjes gedaan in de box op haar buik. Denk dus dat dit het antwoord is, alleen durf ik dit in de nacht nog niet aan, ze is pas 2,5 week. Maar ze is wel heel sterk in haar nekje al etc

3 maanden geleden

Mijn dochtertje van 6 weken heeft ook moeite met het liggen/ slapen op haar rug. Doen haar nu sinds een aantal dagen op haar buik laten slapen, ook in de nacht. Wel in haar baby nestje van doomoo (die heeft airo sleep aan de bovenkant). Buiten dat is ze al heel sterk in haar nek en kan zelfstandig haar hoofd van links naar rechts bewegen. Dus ik maak me niet heel veel zorgen. Zonder het nestje vind ik het wel nog spannend.

3 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Nou, vandaag overdag heeft ze 3 heerlijke lange dutjes gedaan in de box op ...
Wat top!!

3 maanden geleden

Reactie op Mom|Dad

Mijn dochtertje van 6 weken heeft ook moeite met het liggen/ slapen op haar ...
Ja fijn dat de Doomoo dat heeft he! Had t laatst ook uitgeprobeerd en je kan echt nog goed ademen op dat gedeelte 😊

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ja fijn dat de Doomoo dat heeft he! Had t laatst ook uitgeprobeerd en je ka ...
Ja klopt daarom leg ik haar daar op haar buik neer. In de box of zonder dat nestje vind ik het toch spannend. Dan kijk ik toch elke paar seconden

3 maanden geleden

Reactie op Mandyr91

Nou, vandaag overdag heeft ze 3 heerlijke lange dutjes gedaan in de box op ...
Hier precies hetzelfde 😅