14 Reacties

23 dagen geleden

Ik volg even. Hier een dame van bijna 5 maanden. Afgelopen week mijn moeder twee keer kort laten oppassen. Ze heeft beide keren zo gehuild tot xe in slaap viel. Ben ook benieuwd naar tips. Je bent dus niet de enige 😅

23 dagen geleden

Reactie op Sannie23

Ik volg even. Hier een dame van bijna 5 maanden. Afgelopen week mijn moeder ...
Nou precies dit dus. Maar dan eerst anderhalf uur huilen, voordat hij in slaap valt...

23 dagen geleden

Ach ja... Dat eenkennigheid.. het helpt om echt afscheid te nemen en te vertellen dat je weer terug komt. Maar het is ook gewoon een fase waar je helaas doorheen moet

23 dagen geleden

Ik volg ook even, hier een jongeman van 5 maanden Helaas hetzelfde verhaal

23 dagen geleden

Ik volg ook, vanaf een maand of 3 is dit al een ding bij ons en nu met 4,5 maand nog steeds zo 🙃

23 dagen geleden

Hier was dit ook, maar wij hebben heeeeeel veel bij oma en opa geoefend, en sinds een week kan oma hem optillen zonder dat hij direct gaat huilen 😅

23 dagen geleden

Reactie op lyla105

Hier was dit ook, maar wij hebben heeeeeel veel bij oma en opa geoefend, en ...
Oh meen je! Hier is het gelukkig niet op dat level. Als ik erbij ben is alles prima, ik mag gewoon niet weg😅

23 dagen geleden

Hier een meisje van 5 maanden dat van begin af aan ook alleen bij mij slaapt en alleen door mij getroost wil worden. Ik kan daardoor ook nooit langer dan hooguit een uur (als ik geluk heb) zonder haar de deur uit. Opvang hebben we na 2 maanden ploeteren maar opgezegd en ik zit inmiddels door oververmoeidheid/mentale klachten in de ziektewet 🙈 Het is enorm zwaar, maar er is vast een reden dat ze onze geborgenheid nog zo nodig hebben. Die geborgenheid maar zoveel mogelijk blijven geven en in de wakkertijd oefenen bij anderen. Sinds kort valt ze af en toe bij m’n man in slaap tijdens de laatste voeding, dan kan ik nog even met een boekje op de bank voor het slapen. Dat is echt al een enorme mijlpaal voor ons en dan besef ik weer dat we echt wel kleine stapjes vooruit gaan. Probeer daar ook vooral oog voor te hebben en hoe zwaar soms ook, te genieten van het feit dat hij je nu nog zo nodig heeft 🥰

23 dagen geleden

Reactie op rbcca_x

Oh meen je! Hier is het gelukkig niet op dat level. Als ik erbij ben is all ...
Verder is hij wel heel blij hoor! Maar optillen dan komen mensen ineens heel dichtbij dus dat liefst alleen mama of papa haha. Maar goed enige tip die ik dus heb is oefenen 😅

22 dagen geleden

Reactie op Sijb

Hier een meisje van 5 maanden dat van begin af aan ook alleen bij mij slaap ...
Ik heb dit ook, mijn dochter is 4 mnd en wilt vanaf begin alleen maar mij. Met papa gaat het wel iets beter maar ik kan ook niet weg. Heb helaas geen oplossing maar het is fijn dat ik niet de enige ben. Dat ik weer moet werken geeft me echt paniek gevoelens. Een psycholoog die ik sprak gaf aan dat het wellicht kan zijn omdat mijn dochter na haar geboorte bij mij weg werd gehaald omdat mijn placenta operatief werd verwijderd. Heb jij zoiets ook meegemaakt?

22 dagen geleden

Reactie op kali1996

Ik heb dit ook, mijn dochter is 4 mnd en wilt vanaf begin alleen maar mij. ...
Je kunt eens contact opnemen met de babyfluisteraar. Die kan je wellicht inzicht geven wat er speelt. Klinkt zweverig, maar heb er goede verhalen over gehoord

22 dagen geleden

Reactie op kali1996

Ik heb dit ook, mijn dochter is 4 mnd en wilt vanaf begin alleen maar mij. ...
Wat vervelend voor je, slopend is het hè. Ik heb gelukkig niet hetzelfde meegemaakt als jij na de bevalling. Hier een snelle (2,5 uur) thuisbevalling met 41 weken en daarna lange tijd bij mij huid op huid. Jaren geleden met m’n zoon hetzelfde meegemaakt. Een fijne thuisbevalling van 1 uur bij 41 weken en daarna lang huid op huid. Ook hij wilde eerst alleen bij mij slapen, maar vooral de nachten waren dramatisch. Artsen, pedagoog, slaaptraining, niets hielp. Na 3,5 jaar ging hij ineens beter slapen, nooit een oorzaak gevonden. Daarom nu maar zoveel mogelijk accepteren. Dan maar bij mij in bed, dan maar in de draaglijk. Blijkbaar heeft ze het nodig en ooit wordt het beter ☺️

22 dagen geleden

Draagdoek *

19 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Je kunt eens contact opnemen met de babyfluisteraar. Die kan je wellicht in ...
Bedankt voor de tip! Ik zat er ook al aan te denken.