185 Reacties

vorig jaar
Reactie op susanne_
Ik heb m gewoon aangevraagd en krijg een mail wanneer hij weer beschikbaar ...
Hoe kan je dat aanvragen dan? Als ik dat wil doen dan krijg ik alleen de gegevens van mijn eerste kind te zien?

vorig jaar
Is mij uiteindelijk wel gelukt. Kreeg op een gegeven moment een mail dat ik hem kon bestellen! Heb m nu ongeveer een week geleden gekregen

vorig jaar
Ik heb m aangevraagd toen ik net de positieve test had..je krijgt een mail als hij weer leverbaar is maar er zitten ook veel dingen bij waar je kindje nog niks aan zal hebben zoals tandenborstel, tandpasta, knijpfruit, sommige hebben er een potje van 12m in zitten of snacks van 6m+ dus al krijg ik m na de bevalling is dat ook dikke prima.
De luiers geef ik weg want de kruidvat luiers gaan wij niet gebruiken. Dus dat maakt dan ook al niet meer uit haha

vorig jaar
Reactie op FienvD
Ik heb aangegeven dat ik zwanger was, misschien nog een kind toevoegen?
Ik kan alleen een kind toevoegen die al een geboortedatum heeft. Een datum in de toekomst kan ook niet.

vorig jaar
Reactie op FienvD
Ah oké! Ik moet dus even geduld hebben. Ik denk dat ik inmiddels 2 maanden ...
Ik heb hem denk ik bij 7 weken aangevraagd en kon direct bestellen, maar toen vond ik het nog iets te vroeg.. kreeg met 12 weken ongeveer weer een mail!

vorig jaar
Ik heb hem aan kunnen vragen, maar gelijk een mail gehad met dat hij voorlopig uitverkocht is en ik een melding krijg als hij er weer is.
Denk dat ze zichzelf met de nieuwe box flink in de vingers hebben gesneden en er misschien nu even geen financiële ruimte voor hebben om ze landelijk goed aan te vullen🤣

vorig jaar
Reactie op BabyBoertje24
Ik heb hem aan kunnen vragen, maar gelijk een mail gehad met dat hij voorlo ...
Haha precies mijn gedachte. Inderdaad ook aangevraagd en ook de mail gehad daarna dat de box tijdelijk niet leverbaar is, dat ik een melding krijg wanneer deze beschikbaar is.