7 Reacties
één maand geleden
Is hij misschien niet gewoon TE moe einde dag? Hou je de wakkertijden in de gaten. Vaak vallen oververmoeide babies juist moeilijker in slaap en zijn vaker en vroeger wakker.
Een logische wakkertijd voor kindjes van die leeftijd is max 2 uur. Als hij om half 5 wakker wordt uit zijn laatste dutje betekent dat dat ie half 7 echt weer in bed moet liggen. Wie weet doet dag nog iets vor je?
één maand geleden
Reactie op saartje2024
Is hij misschien niet gewoon TE moe einde dag? Hou je de wakkertijden in de ...
Ja daar probeer ik rekening mee te houden. Alleen overdag wilt hij helemaal niet slapen in zijn bedje of hij doet hazenslaapjes..
Enige manier dat hij slaapt is in mijn armen. Ik weet het gewoon even niet meer😔
één maand geleden
Ik heb in een ander topic hier de tip gekregen voor de app napper. Met onze dochter had ik de wakkertijden niet scherp omdat ik ook met onze zon bezig ben. Ze doet ook vaak hazeslaapjes. De app geeft aan wanneer het weer bedtijd is op basos van het slaapritme/vorige slaapje. Natuurlijk kijk je ook naar je kindje maar dit was voor mij echt de uitkomst, want ze leek dan nog helemaal niet moe, legde ik haar op bed viel ze binnen 1 minuut in slaap en was ze eigenlijk toch wel moe. Merk sinds dat we het gebruiken en waar het kan op letten ook langere slaapjes. Nu een black friday actie voor 30€ unlimited gepersonaliseerde app ipv 50 per jaar
één maand geleden
Reactie op Naomiiindy
Ja daar probeer ik rekening mee te houden. Alleen overdag wilt hij helemaal ...
Ahh wees niet te streng voor jezelf. Misschien is het gewoon even zo of heefg hij last van slaaptegressie. 4,5 maand is ook een onrustige leeftijd qua allerlei ontwikkelingen. Wat ik eigenlijk altijd doe bij hazenslaapjes is hem terug in slaap wiegen en wegleggen of als het echt niet gaat in de donkere slaapkamer hem op de arm laten slapen.
één maand geleden
Reactie op nvr2123
Ik heb in een ander topic hier de tip gekregen voor de app napper. Met onze ...
Dank je wel! Ga ik proberen
één maand geleden
Reactie op saartje2024
Ahh wees niet te streng voor jezelf. Misschien is het gewoon even zo of hee ...
Dat zou het ook kunnen zijn ja! Dank je wel 😊