11 Reacties
3 maanden geleden
Zo zielig die krampjes hè :(
ik gebruik symflora van vitakruid (probiotica) voor elke voeding klein beetje van het zakje. Na paar dagen merkte ik echt verschil.
Nog wel krampjes maar duurde korter, minder vaak en minder heftig.
Daarbij fietsenbenen en buikje licht masseren tijdens krampjes.
Succes ik hoop dat het snel minder word!
3 maanden geleden
Reactie op christa01
Zo zielig die krampjes hè :(
ik gebruik symflora van vitakruid (probiotic ...
Mag ze dat gewoon hebben naast zo’n sab Simplex? Ja ik hoop het ook. Het is echt verschrikkelijk sneu. Fietsen met de beentjes en masseren geeft ze helaas niks om 😥
3 maanden geleden
Reactie op ArankaRomy
Mag ze dat gewoon hebben naast zo’n sab Simplex? Ja ik hoop het ook. Het is ...
Ja sab simplex bind aan dat gas in de darmen, probiotica zorgt voor goede darmflora (die moet van 0 beginnen bij een baby).
Ja balen als dat masseren en fietsen ook niets doet.. je kan zo weinig en het is zo zielig voor ze en voor jullie nachtrust ook!
3 maanden geleden
Tis zooo zielig hier heeft hij dr ook veel last van heb je is geprobeerd haar op je arm te leggen? En dan met haar buikje op je arm dat helpy hier goed
3 maanden geleden
Reactie op Jillanna123
Tis zooo zielig hier heeft hij dr ook veel last van heb je is geprobeerd ha ...
Gaan we proberen! Dank je wel 😊
3 maanden geleden
Reactie op christa01
Ja sab simplex bind aan dat gas in de darmen, probiotica zorgt voor goede ...
Aah oké! Ik heb het besteld. Hopelijk werkt het hier ook. Ja het is echt te zielig voor haar. De slaap is hard nodig ivm herstel en alle hormonen vliegen overal heen natuurlijk. Het is pittig!
3 maanden geleden
Gezien ons zoontje (nu 4 weken) sinds vorige week niet meer poepte hebben we zonnebloem olie in de fles gedaan,
Dit wilde ik stoppen gezien hij inmiddels goed poept.
Echter merk ik dan dat hij ontzettend last van z’n buikkrampjes krijgt.
Dus toch maar weer drupje zonnebloemolie in de fles
2 maanden geleden
Reactie op christa01
Hoe is het met de kleine? Minder krampjes?
De sab simplex helpt wel! Ze heeft nog wel krampjes, maar geen uren achter elkaar meer godzijdank 😊