7 Reacties

5 maanden geleden

Vind persoonlijk Noppies en Dirkje erg leuk! Noppies zie ik momenteel veel van in de aanbieding nieuw Z8 heeft ook wel leuke kleertjes en HEMA! Maar vooral… kijk op vinted, hier heb ik zó veel leuks gescoord! En allemaal hartstikke goede staat gezien hoe kort t maar gedragen word ook Een leuk setje met vosjes vd Hema bijvoorbeeld voor €1,75, 4 joggingsbroekjes voor €4, 4 boxpakjes voor €3,5… en nog veel meer haha, we hebben wss veel te veel, mja voor zulke prijsjes vind ik dat ook geen ramp🫣 Staan genoeg leuke setjes op!

5 maanden geleden

Ik vind Z8 en 'Moms and mini's' hele leuke merkem.

5 maanden geleden

Bij de zeeman hebben ze veel voor 3 tot 5 euro! Zelf heb ik er heel veel bestelt bij Shein 🤭 en dan van het merk Cosy Cub die hebben zulke leuke dingen! En gewoon van katoen.

5 maanden geleden

Wij hebben best wat van name it van Vinted. Die hebben leuke pakjes gehad en van feetje . Zeeman heeft indd ook hele leuke alleen durf ik dat niet te halen. Maud was bijvoorbeeld te breed voor de zeeman. Ik weet eigenlijk niet wat de hema op dit moment heeft aan baby kleertjes. Heb toevallig zaterdag een teddypak bij de h&m gehaald! Ook super cute en heerlijk warm!

5 maanden geleden

Moms & Mini's hebben heel leuke boxpakjes, wij een daar een geboortepakje vandaan voor als het een jongetje wordt. En verder vind ik dat Zara ook heel lieve babykleertjes heeft, vaak ook helemaal niet duur!

5 maanden geleden

Wij hebben bij Prénatal een beige rib pakje met bijpassend mutsje 🥰 we hadden bij onze dochter daar ook een rompertje van en die vonden we ook superfijn (die hele "Soon" lijn is fijn!) https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/newborn/boxpakjes/prenatal-newborn-boxpakje-rib-5713196.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&kwd=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw4MSzBhC8ARIsAPFOuyWq0N9e6H-PTK1rVxsydjfaSrZgmWtIkzW_-vVCUv9kQ-lXbyGzuiMaAkpsEALw_wcB

5 maanden geleden

Bij ons op de weekmarkt staat een kinderkleding-kraampje, waar ik deze van Dirkje heb gescoord voor €15,- Maar zo te zien heeft Dirkje nu sowieso sale 😍