9 Reacties

één maand geleden

Hoi, wij hadden dit met onze zoon ook; hij dronk niet effectief genoeg aan de borst waardoor hij nog steeds honger had.. wij geven hem nu gekolfd via de fles en dat gaat goed!

één maand geleden

Reactie op Ester18

Hoi, wij hadden dit met onze zoon ook; hij dronk niet effectief genoeg aan ...
Groeide hij wel goed tot die tijd? Ik vind het toch een stap om altijd te kolven

één maand geleden

Reactie op 1900

Groeide hij wel goed tot die tijd? Ik vind het toch een stap om altijd te k ...
Hij groeide goed maar de dagen waren zo onrustig doordat ie dus schijnbaar echt nog trek had na de voeding dus het voeden was geen ontspanning meer.. nu drinkt ie heel rustig en is voldaan na de voeding!

één maand geleden

Ik heb dat sinds deze week ook. Hij gedraagt zich soms echt als een pitbull en gaat daarna huilen. Erg pijnlijk voor mijn tepels. Wisselen van borst, even een boertje laten of stukje lopen met hem over de schouder helpt hiee vaak wel.

één maand geleden

Kunnen verschillende dingen zijn. Is het al vanaf het begin? - druk van de borst te hoog of te sterk toeschietreflex ( wat je kan doen: https://lansinoh.nl/blogs/borstvoeding/te-sterke-toeschietreflex ) - houding die niet prettig is - niet effectief drinken, dus nog honger - krampjes vanwege veranderend ontlasting patroon. - afgeleid door iets wat hij ziet - teveel voeding (lijkt in dit geval niet logisch doordat hij de fles wel wil, maar misschien heeft hij nog zuigbehoefte terwijl zijn maag al vol is - teveel lucht doordat hij niet mooi aansluit op de borst en dus boertjes moet laten. Het is echt even onderzoeken en goed observeren. -

één maand geleden

Reactie op lollinga

Kunnen verschillende dingen zijn. Is het al vanaf het begin? - druk van d ...
Is echt pas sinds een week. En de fles krijgt hij alleen in de ochtend. Hij slaapt wel goed in de nacht en komt maar 1 keertje. Betekent wel dat hij genoeg binnenkrijgt denk ik?

één maand geleden

Misschien dat hij dit doet als je toeschietreflex is gestopt. Het kan eventueel helpen om dan van borst te wisselen. Of huilt hij al gelijk aan het begin? Dan kan het eventueel zijn dat het juist te snel gaat. Of misschien spruw…

één maand geleden

Reactie op 1900

Is echt pas sinds een week. En de fles krijgt hij alleen in de ochtend. Hij ...
Als hij goed groeit, minimaal 6 plasluiers heeft op een dag en verder vrolijk is.... Dan groeit hij waarschijnlijk prima

één maand geleden

Nah opeens gaat het een stuk beter!!! Aan het einde van het voeden is hij gewoon relaxed…