9 Reacties

11 dagen geleden

Hier precies het zelfde maar hij word al om 04:30 wakker.. geen tips, die is al weken zo bij ons.

11 dagen geleden

Waarom kun je dan niet meer slapen? Ik zou hem laten liggen. Misschien valt hij nog even in slaap. Hier gebeurde dat ook wel eens.

11 dagen geleden

Sinds een paar dagen hoor ik mijn dochter ook “kletsen, brabbelen” in de nacht. Soms doet ze er 20 min over om terug in slaap te vallen, soms maar een paar minuten. Ik zie op de babyfoon dat ze haar ogen dicht heeft, ziet eruit als actieve slaap. Ook ik kom daarna echt moeilijk in slaap, toch in een staat van alertheid 🫠duurt minstens 1,5 uur voordat ik zelf weer slaap…

11 dagen geleden

Reactie op Charis91

Waarom kun je dan niet meer slapen? Ik zou hem laten liggen. Misschien valt ...
Omdat ik zo twijfel of ik eruit moet… hij blijft zo lang kletsen. En daarbij gaat hij dus ook rollen/omdraaien. Als ik naar hem toe ga, kijkt hij mij super wakker en blij aan 😂

11 dagen geleden

Ik twijfel ook of ik in de avond een grotere fles moet geven? Zou hij wakker worden van honger?

11 dagen geleden

Reactie op 1900

Omdat ik zo twijfel of ik eruit moet… hij blijft zo lang kletsen. En daarbi ...
Ik zou eens proberen niet meteen naar hem toe te gaan. Mijn zoon wordt ook wel eens wakker en valt uiteindelijk ook weer in slaap. Dan ligt die ook even te praten haha

11 dagen geleden

Reactie op 1900

Ik twijfel ook of ik in de avond een grotere fles moet geven? Zou hij wakke ...
Ik denk als hij echt honger heeft dan wel laat weten ( als in dat hij dan gaat huilen )

11 dagen geleden

Reactie op Charis91

Ik zou eens proberen niet meteen naar hem toe te gaan. Mijn zoon wordt ook ...
Heb je de deur van zijn kamer dicht? Nu hij zo kletst twijfel ik om zijn deur dicht te houden zodat we ‘kleine’ geluidjes minder horen. Het gehuil horen we natuurlijk wel!

11 dagen geleden

Reactie op 1900

Heb je de deur van zijn kamer dicht? Nu hij zo kletst twijfel ik om zijn de ...
Jupp! Onze kamers grenzen aan elkaar maar beide hebben deur dicht. Wel gewoon babyfoon aan en die staat naast mij op me nachtkasje. Kleine geluidjes hoor ik dan niet, alleen hardere geluidenm