Zijn er meer baby’s die zich eerder kunnen optrekken en dan staan dan zelf gaan zitten? Als ik hem in zit houding zit kan hij best blijven zitten, maar zit niet uit zichzelf.
Geen idee maar mijn kleine van 20-07-2024
Hij rolt nu een kant op kruipen wilt ie ook nog niet of het lukt em niet
Maar wil heel erg graag staan en zet zelf stappen als wij hem vasthouden, zitten kan hij ook als wij hem laten zitten, zoals jij aangeeft zelf lukt het hem niet
Geen idee maar mijn kleine van 20-07-2024
Hij rolt nu een kant op kruipen w ...
Hier hetzelfde en kindje van 22/7. Zitten vind ze heerlijk maar kan ze niet zelf. Staan en stappen wilt ze wel. Kruipen en tijgeren niet. Rollen wel en draait om haar as dus zo komt ze toch overal
Hij is altijd zo boos als iets niet lukt en zelf spelen wilt hij daarom ook ...
Jaaa als ik haar probeer te helpen met vooruitkomen dan wordt ze hier ook meteen kwaad😅, dus ik laat dr maar doen en heb minder de focus op leren kruipen nu ook.
Jaaa als ik haar probeer te helpen met vooruitkomen dan wordt ze hier ook m ...
Moet wel goed komen denk vind het wel jammer ofzo want heb veel mensen in mijn omgeving waarbij de babytjes al snel gingen staan enzo, maar elk kind is anders
Hier kan hij ook niet zelf zitten. Als ik hem neer zet dan zit hij wel goed zelfstandig. Kruipen lukt hem niet en tijgeren ook niet echt, alleen in z’n achteruit en draait wel om zn as heen. Hij is van 11-07. Optrekken doet ie alleen zelf aan onze handen, nog niet aan tafel oid zelfstandig. Ik heb zoiets van; komt vanzelf wel!
Moet wel goed komen denk vind het wel jammer ofzo want heb veel mensen in m ...
Jaa precies, vriendin heeft kindje van 7 weken ouder die kruipt echt al sinds 5 maanden en doet zoveel.. maar het is ieder zn eigen ontwikkeling. Maar snap wel beetje je gevoel.