6 Reacties

4 dagen geleden

Haha ja dit hebben wij ook. Zelfs al meedere keren helemaal andersom met haar hoofd bij het voeteneind. Het kan geen kwaad zolang je een veilig slaapzakje gebruikt en het bedje leeg is. Op het begin legde ik haar gewoon weer recht als ze begon te huilen. Het huilen doet ze nu amper meer dus dan vind ik haar sochtends dwars of andersom in bed.

4 dagen geleden

Wij hebben dit ook een hele tijd gehad. Toen we een grotere slaapzak gingen gebruiken stopten we de onderkant bij het matras dit hielp goed. Nu gebruiken we al een hele tijd het nunki lakentje. Werkt ook geel goed.

4 dagen geleden

Mijn kind doet dit altijd is een hele actieveling maar draagt een een slaapzak

4 dagen geleden

Dochtertje doet dit ook, strak instoppen met lakentje over de benen! Dan is ze een stuk rustiger en maakt zichzelf dan ook niet wakker dat ze opeens dwars in bed ligt en bed haar hoofd tegen de spijlen

4 dagen geleden

Bij ons ook! Op aanraden van Cb de flap van de slaapzak onder het matrasje gestopt aan de onderkant. Werkt top! Slaapt ook veel rustiger.

3 dagen geleden

Nunki鈥檚 to the rescue!!! 鈽猴笍 ons zoontje slaapt in de nacht altijd met een Nunki lakentje, overdag zonder omdat we hem niet volledig afhankelijk willen maken maar het werkt hier als een tiet!