11 Reacties

één maand geleden

Misschien een andere fles proberen? Bij ons gaat de Dr browns met smalle hals erg goed.

één maand geleden

Cb raadde hier aan om voeding goed warm te maken en om in maxicosi houding te voeden (wij zetten hem nu in het newborn ei van de triptrap) Dat laatste heeft bij ons geholpen

één maand geleden

Reactie op lyla105

Cb raadde hier aan om voeding goed warm te maken en om in maxicosi houding ...
Dat laatste ga ik eens proberen! Vanavond eens kijken of hij in de stoel wel goed de fles wil aanpakken. Dankjewel!

één maand geleden

De zuigreflex verdwijnt met 3 maanden. Misschien dat het daar aan ligt?

één maand geleden

Mijn dochter heeft dit ook, ze drinkt haar flesjes ook niet meer leeg zoals voorheen. In het begin van de fles gaat het goed, maar naar het einde toe wordt ze onrustig en begint ze te ‘spelen’ met de fles

één maand geleden

Reactie op Kimb071091

Mijn dochter heeft dit ook, ze drinkt haar flesjes ook niet meer leeg zoals ...
Wij gebruiken overigens ook de difrax fles, maar als ik een Philips flesje gebruik doet ze het ook. ze is donderdag 12 weken oud

één maand geleden

Misschien de volgende maat speen proberen? Dit hielp bij ons

één maand geleden

Ik ervaar dit ook bij mijn dochtertje van bijna 10weken aan het begin gaat het goed maar daarna gaat ze spelen indd en drukt ze de speen plat en duwt het ook weg met haar tong.. na 5 a 10 min wachtten pakt ze het wel weer aan

één maand geleden

Reactie op AnneZ1993

Dat laatste ga ik eens proberen! Vanavond eens kijken of hij in de stoel we ...
Heeft het nog gewerkt? :)

één maand geleden

Reactie op lyla105

Heeft het nog gewerkt? :)
De andere houding helpt en hij pakt de fles beter aan! Soms nog wel even mee spelen maar stuk minder dan eerst. Hopelijk blijft het zo! 🤞

één maand geleden

Reactie op AnneZ1993

De andere houding helpt en hij pakt de fles beter aan! Soms nog wel even me ...
Fijn! Dat spelen heeft ons zoontje ook nog steeds beetje, is ook gewoon het zuigreflex wat minder sterk word. Als het erger wordt kan je een grotere speen erop zetten