10 Reacties

2 maanden geleden

Ja me dochter slaapt ook mega veel en groeit heel goed dus denk dat het geen kwaad kan

2 maanden geleden

Heerlijk! Geniet er nog van. Mijn zoontje van 6 weken slaapt ‘s nachts goed maar is juist overdag heel veel wakker. Zolang ze goed groeit is het prima 😊

2 maanden geleden

Reactie op Naomiiindy

Heerlijk! Geniet er nog van. Mijn zoontje van 6 weken slaapt ‘s nachts goed ...
Hier ook! Overdag ook wel wat dutjes maar ook soms gewoon 2-3 uur aan een stuk wakker. Heb jij dat ook? Hij groeit idd goed

2 maanden geleden

Reactie op femkevd96

Hier ook! Overdag ook wel wat dutjes maar ook soms gewoon 2-3 uur aan een s ...
Ja dat heb ik ook. Terwijl hij dan echt wel moe is. Maar hij wilt dan niet gaan slapen. Last van fomo denk ik haha

2 maanden geleden

Komt ze uit zichzelf voor een voeding of moet je haar wakker maken?

2 maanden geleden

Reactie op Veno

Komt ze uit zichzelf voor een voeding of moet je haar wakker maken?
Nee ze komt wel uit zichzelf. Soms na 2 uur, soms na 3 uur. En in de nacht slaapt ze meestal 4,5-5,5 uur achter elkaar door.

2 maanden geleden

Reactie op Naomiiindy

Ja dat heb ik ook. Terwijl hij dan echt wel moe is. Maar hij wilt dan niet ...
Haha echt hè! Hoop dan altijd maar dat hij met wat minder slaap overdag dan ‘s nachts beter slaapt🙏

2 maanden geleden

Hier precies zo hoor :) weinig wakkere momenten, ook amper last van krampjes dus echt een hele tevreden baby! Herken het ook van mijn andere twee kinderen, sliepen ook vrijwel de hele dag door met deze leeftijd. Komen vanzelf meer wakkere momentjes bij 😁

2 maanden geleden

Onze dochter slaapt ook heel veel. Kan soms overdag ook wel 4/4,5 uur in bed slapen. Is vaak ook maar 15/30 min wakker tussendoor maar soms valt ze na de fles ook weer meteen in slaap. Hoe ouder ze worden hoe meer wakker ze gaan zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Frumpie89

Nee ze komt wel uit zichzelf. Soms na 2 uur, soms na 3 uur. En in de nacht ...
Dan zal ik me er niet druk om makeb