Onze kleine meid is nu net 7 weken oud. Ze slaapt echt ontzettend veel, ik denk wel zo’n 20-21 uur per dag. Ze krijgt borstvoeding en is in 5 minuten klaar (veel productie). Daarna slaapt ze vrijwel direct weer tot het volgende verschoningsmoment en voeding. Al met al is ze zo’n kwartier wakker x 8 voedingen en misschien tussendoor soms nog een halfuurtje (meestal tussen 5-7 ‘s avonds). Zijn er meer baby’s die zoveel slapen? En is dit wel normaal? Onze oudste sliep veel minder. De kleine groeit overigens goed.
Heerlijk! Geniet er nog van. Mijn zoontje van 6 weken slaapt ‘s nachts goed maar is juist overdag heel veel wakker. Zolang ze goed groeit is het prima 😊
Hier precies zo hoor :) weinig wakkere momenten, ook amper last van krampjes dus echt een hele tevreden baby!
Herken het ook van mijn andere twee kinderen, sliepen ook vrijwel de hele dag door met deze leeftijd. Komen vanzelf meer wakkere momentjes bij 😁
Onze dochter slaapt ook heel veel.
Kan soms overdag ook wel 4/4,5 uur in bed slapen. Is vaak ook maar 15/30 min wakker tussendoor maar soms valt ze na de fles ook weer meteen in slaap.
Hoe ouder ze worden hoe meer wakker ze gaan zijn.