3 Reacties

één maand geleden

Aahh🥺 en je wilt juist ook je rust pakken in de avond. Ik heb dit echt andersom. Ze is nu 10wk. Wat ik altijd die is, haar wakker tijd goed timen en neem haar altijd mee naar haar slaapkamer, kamer is dan ook beetje donker (dit is overdag bij ons niet zo, reden maybe waarom ze overdag niet slaapt). Heb je tips voor overdag hahah. Wieg je haar? Ik geef bv dus ze valt inslaap tijdens het drinken en zodrag ik dr neerleg gelijk wakker..

één maand geleden

Hier sinds n paar dagen hetzelfde.. overdag gaat het slapen in bed echt super, maar savonds ineens drama? Ik snap er ook niks van. Het lijkt mij op oververmoeid of zo, maar dat vind ik ook gek omdat hij zoveel slaapt overdag… kortom, geen tips, wel herkenning 😅 (mijn zoontje is iets jonger trouwens, 8 weken)

één maand geleden

Als je haar op je rechter arm hebt liggen, met de klok mee rondjes draaien en als je haar op je linker arm hebt liggen, tegen de klok in rondjes draaien. Of neerleggen en 5 keer tappen met je vingers op neus en dan 1* lang tussen de wenkbrauwen en dat een paar keer herhalen. Of met je open handen van voorhoofd naar borst terwijl je sshhh zegt en dan zachtjes tappen op de borst en dit een paar keer achter elkaar herhalen.