8 Reacties

2 maanden geleden

En als je hem niet wakker maakt voor de 10 uur fles? Komt hij wellicht wat eerder, rond 2 uur en pakt dan daarna wellicht nog een langer blokje?

2 maanden geleden

Ik zou stoppen met hem wakker maken

2 maanden geleden

Wij hebben dit ook rond 5:00. Hier helpt het om de speen er weer in te doen en dan slaapt hij verder tot 7:00 (soms om 6:00 ook weer een speen er in)… Vind dit ook behoorlijk irritant. Denk dat het komt omdat baby’s ‘s ochtends lichter slapen. Dacht er ook aan om te stoppen met die late avondvoeding, maar meestal wordt hij zelf wakker rond die tijd en wil hij écht drinken.. dus heb helaas - behalve de speen - geen oplossing voor je en lees graag mee!

2 maanden geleden

Hoe valt je zoontje in slaap? Met voeding/ speen?

2 maanden geleden

Voeding verhogen? Misschien meer behoefte aan eten. En niet wakker maken. Hij meld zich vanzelf wel. Ritme kan je rond deze weken toch slecht maken. Beetje kan wel. Maar hou je er niet aan vast☺️

2 maanden geleden

Die van ons krijgt rond 18:30-19:30 voeding. Dan nog even spelen. En naar bed. Dan komt die rond 02:00/03:00 en daarna slaapt die gewoon weer 4 uurtjes achter elkaar. Dan komt die meestal tussen 06:00/07;00 weer voor voeding. Ligt eraan hoelaat die snachts heeft gehad. Bij mij zit er dus 7 uurtjes tussen

2 maanden geleden

Even wat spelen met de voeding. Baby's kunnen ook onrustig worden en signalen geven die lijken op honger doordat ze buikpijn hebben. In dat geval zou je dus juist net wat minder voeding moeten geven dan wat je nu doet. Aan het einde van de nacht starten de darmen weer op, het zou kunnen dat je kindje daarvan wakker wordt

2 maanden geleden

Hier net 8 weken en ik herken het wel. Meestal 1 langer blokje (3-6 uur) en daarna na elke twee uur weer wakker, duidelijk voor voeding. Vermoeiend. Geen tips helaas, behalve geduld :) maar wel herkenning dus.