7 Reacties
2 maanden geleden
Heb je inbakeren al geprobeerd? Dat maakt hier een enorm verschil.
Ik doe dat met de Puckababy piep en daarnaast ligt ze onder het Nunki lakentje. In principe kan ze ook met 1 van de 2, maar de combinatie is helemaal goud. Ze gaat om 21.00 naar bed en dan maak ik haar om 00:00 en 04:00 en 08:00 wakker voor een fles.
2 maanden geleden
Reactie op yassa
Mag ik vragen wat het nunki lakentje nog doet in combinatie met al inbakere ...
Het voert extra druk uit op het borstje. Wij hebben er een maar hebben een cosleeper met dun matrasje waardoor het niet goed werkt😑er is wel een oplossing voor maar die vergt hout zagen wat ik wel een beetje te veel werk vind
2 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Het voert extra druk uit op het borstje. Wij hebben er een maar hebben een ...
Ik ben stiekem toch benieuwd naar de oplossing, zou je die misschien willen delen? Wij hebben ook een co sleeper met een dun matrasje en ik zou graag de nunki laken eigenlijk willen proberen..
2 maanden geleden
Reactie op KJenna
Ik ben stiekem toch benieuwd naar de oplossing, zou je die misschien willen ...
De oplossing is dat je een stuk hout zaagt op maat van het matras en dan doe je het matras op het hout en het lakentje om het hout en het matras. Dat is om ervoor te zorgen dat de druk stevig kan worden gegeven zonder dat je matras dubbel vouwt omdat die niet stevig genoeg is.
Bij mijn matrasje is dat niet nodig dus ik zou gewoon even proberen en anders kan je dat doen!
Het geeft dus inderdaad druk op de borst wat ze extra rust en geborgenheid geeft. Ook verschuiven ze hierdoor moeilijker in bed dus ze blijven beter op hun plek liggen.
Hier slaapt ze met de Puckababy piep en het lakentje. Toen ze haar vaccinatie had gehad, had ze flink verhogen en was het warm dus durfde ik beide niet aan. Ik heb haar toen alleen onder het lakentje gelegd en ze heeft die nacht toch goed geslapen! Het doet dus echt wel veel. Ik ben er heel blij mee!
2 maanden geleden
Reactie op Xlis
De oplossing is dat je een stuk hout zaagt op maat van het matras en dan do ...
Ja precies, dat is de oplossing. Ik heb zelf niet de tools in huis om een stuk hout precies op maat te zagen 🤣 ook weinig zin in eigenlijk