7 Reacties

3 maanden geleden

Die van mij is 16 dagen oud en wil ook alleen nog maar tegen mij aan geplakt slapen 🥹🥵 voorheen kon ik hem wegleggen als hij sliep maar nu niet meer. Hij begint te huilen als ik wegloop. Ik geef ook bv, sinds het aanhankelijke gedrag is begonnen wil hij ook continu aan de borst. Veel vaker dan dat hij echt honger heeft

3 maanden geleden

Het lijkt alsof ik zelf dit geschreven heb. Precies hetzelfde verhaal hier!!!? Blijkbaar komt dat omdat de melatonine die ze vanuit de baarmoeder meekregen “op” is, en nu moeten ze zelf leren in slaap te komen

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Die van mij is 16 dagen oud en wil ook alleen nog maar tegen mij aan geplak ...
Is het jouw eerste? Ik kom zelf echt nergens aan toe zo… zelfs aan avondeten niet 😂

3 maanden geleden

Dit is heel normaal. Heb ik bij onze eerste ook gehad. Die kon de eerste 2/3 weken overal slapen. Daarna alleen nog maar bij mij. Elke keer wel in bed gelegd en vanalles geprobeerd. Heeft best wel een tijdje geduurd voor hij wel weer normaal sliep. Ben nu bij onze dochter haar wel elke dag 1 of 2x in der bed gaan leggen. In de hoop dat ze wel gewoon in der eigen bed blijft slapen overdag . Bij onze zoon denk ik te laat mee begonnen met in bed slapen 😅

3 maanden geleden

Hier werkt het om haar binnen een uur weer te laten slapen, desnoods in de draagzak of bovenop mij. Zodat ze niet over vermoeid raakt want dan moet ik de hele trukendoos openen om haar in slaap te krijgen... Slaap doet slapen namelijk, maar soms is het lastig om in slaap te krijgen op deze leeftijd. Vanaf 6 weken wordt het beter en kun je aan slapen gaan werken. Er zijn genoeg methoden te vinden , o.a. op Instagram wel

3 maanden geleden

Reactie op Bloempje51

Hier werkt het om haar binnen een uur weer te laten slapen, desnoods in de ...
Wat bedoel je met binnen een uur weer laten slapen? Zodra ze wakker worden bedoel je?

3 maanden geleden

Reactie op momofaboy20

Wat bedoel je met binnen een uur weer laten slapen? Zodra ze wakker worden ...
Ja klopt, echt een uur wakker, lijkt kort en is het ook want vaak duurt voeden en verschonen al 30-45min maar ze kunnen echt niet langer wakker zijn. Let er maar eens op welke signalen hij geeft. Onze dochter gaat gapen na 50min. Als ze wat ouder zijn dan gaan ze ook jengelen, in de oogjes wrijven en je niet meer aankijken.