16 Reacties
MOD
2 maanden geleden
Het klinkt heel zielig en je hart zal ook breken, maar:
Bij mijn dochter van 2 jaar hadden we dit ook. Uiteindelijk had ze het nodig om even 5 minuten te huilen.
Ze had het moeilijk met alle prikkels om zich geen (nu komt het nog wel eens voor). En dan is even huilen haar enige manier van verwerken.
Ik hoop dat er andere tips zijn die werken. Maar wellicht dat hij moeite heeft met prikkels? Of juist behoefte heeft aan meer?
2 maanden geleden
Wat voor voeding geef je? Valt hij in slaap na voeden? Dan wellicht ervoor verschonen etc en fles of borst op slaapplek geven. Krijg je wel een slaapassociatie die je later moet gaan afleren, maar dat komt dan wel weer.
2 maanden geleden
Pff wat naar zeg! Ik weet niet hoe je het inbakeren aanpakt? Wij hebben namelijk een pukababy piep wat bij onze dochter totaal niet helpt. In een hydrofiele doek wordt ze (meestal) meteen rustig. Zeker in combinatie met white noise. Wellicht helpt het voor je.
Sterkte en hopelijk wordt het snel beter!
2 maanden geleden
Reactie op Sopermama-Lisa
Het klinkt heel zielig en je hart zal ook breken, maar:
Bij mijn dochter va ...
We kennen het ook inderdaad van onze zoon van 2,5. Die had ook veel moeite met in slaap vallen en die had het ook even nodig om te huilen. Er wordt alleen afgeraden om babys onder 6 maanden te laten huilen.. dus willen eerst alle andere opties proberen
2 maanden geleden
Reactie op Stroopwafels
Wat voor voeding geef je? Valt hij in slaap na voeden? Dan wellicht ervoor ...
Ik geef borstvoeding op verzoek. Hij is juist altijd extra wakker na de voeding. Ben nu alleen noodgedwongen borstvoeding aan het afbouwen omdat de nachten alleen niet meer te doen zijn met weinig slaap
2 maanden geleden
Pfoee wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat jullie ten einde raad zijn & ook helemaal op zijn 😵💫
Als onze zoon niet wilt slapen & we hem zelf niet in slaap krijgen door te wiegen gebruiken wij ook wel eens een wipstoeltje die zelf wiegt met dan white noise op de achtergrond. Ideaal! Vaak valt hij dan wel in slaap 😊
Hopelijk vindt je snel een oplossing zodat je baby'tje wat rust krijgt en jullie uiteindelijk ook 💙
MOD
2 maanden geleden
Reactie op jopet37
We kennen het ook inderdaad van onze zoon van 2,5. Die had ook veel moeite ...
Dat snap ik, dat deden wij ook. Het is enkel als laatste red middel. Dus ik duim voor je dat er iets is dat gewoon werkt.
2 maanden geleden
Hier wellicht een gouden tip. Sliep ook alleen in of op mij. Vandaag voor t eerst in bed op buik gelegd. Stofzuiger geluid erbij via youtube en kloppen op de billen. Binnen 4 minuten na wat jengelen compleet vertrokken. Nog tien minuutjes doorgekopt en heeft een uur in dr eigen bed geslapen! (Bed werd niet gebruikt vandaar de knuffels )