10 Reacties

2 maanden geleden

Oh mijn zoontje ook 6,5 week en wordt ook na 30min alweer wakker. Zal wel een fase zijn😋

2 maanden geleden

Hier hetzelfde (meer 30 a 45 minuten), het helpt hier wel om het boven in donkere kamer te leggen of buiten in de kinderwagen. Zolang ze 's nachts goed slapen goed eten en groeien, geen reden tot zorg! Ze gaan na het sprongetje van 7 weken vaak langer slapen heb ik gelezen op internet, dus wie weet

2 maanden geleden

Als ik de mijne niet goed in slaap krijg (of door gewoon te wakker willen blijven of kramp of ongemak), dan doe ik haar altijd in de draagzak. Ze is dan altijd zo vertrokken en ik ben nog lekker mobiel om wat te kunnen doen! Misschien dat dit bij jou kleintje ook werkt?

2 maanden geleden

Ow en slaapzakje hielp hier ook ipv losse dekentje die hij vaak weg trapt

2 maanden geleden

Fijn te lezen dat jullie het herkennen! Slaapzakje proberen we inderdaad, hij ligt dan soms klaarwakker 10 minuutjes in zijn bedje te spartelen alsof hij denkt; ‘wat gaat er nu gebeuren?’ En als hij beseft dat er niet zoveel gebeurt dan begint hij te huilen. Draagzak is een goede, door eigen herstel nog niet kunnen gebruiken maar ga dat nu langzaamaan maar eens proberen! En voor de rest hoop ik dat het het sprongetje is waar Lyla het over heeft! Hij groeit en eet verder gelukkig wel heel goed, maar ik maakte me vooral zorgen omdat je overal leest dat het zo ‘slecht’ is voor de ontwikkeling als ze niet goed genoeg slapen. Moet me maar niet te druk maken want hij is gelukkig ook echt wel vrolijk tussendoor. Wat een onzekerheden!

2 maanden geleden

Reactie op x0707

Fijn te lezen dat jullie het herkennen! Slaapzakje proberen we inderdaad, h ...
Die onzekerheden zijn herkenbaar. Maar niet gek laten maken hoor. Je verhaal is herkenbaar, onze kleine meid van 6,5 week precies hetzelfde verhaal. Maar ze gaat prima qua ontwikkeling. Uiteindelijk komt alles goed.

2 maanden geleden

Vandaag lijkt hij wel te compenseren. Hij slaapt nu bijna de hele dag. Heeft om 14u voor het laatst met veel moeite 80 ml op en vanochtend om 7u en om 9u aan de borst. Is het oké dat hij zoveel slaapt nadat hij een paar dagen zo onrustig is geweest? Ik besef dat hij vannacht wellicht vaker wakker zal worden als hij nu overdag zoveel slaapt..

2 maanden geleden

Reactie op x0707

Vandaag lijkt hij wel te compenseren. Hij slaapt nu bijna de hele dag. Heef ...
Net wakker gemaakt en 50ml extra gedronken, maar nu weer slaperig! Kan dit gewoon een compensatie dag zijn?

2 maanden geleden

Bij ons is het vaak als er een dag minder slaap is dat deze wordt afgewisseld met een dag meer slaap!

2 maanden geleden

Reactie op lyla105

Bij ons is het vaak als er een dag minder slaap is dat deze wordt afgewisse ...
Dankje! Hebben wij zelf natuurlijk ook. Gaat dus al top hier met een ritme proberen te krijgen 😅