23 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op Anoniem1996557
Hoi! Bedankt voor je reactie. Ja hebben we gedaan…. Met een doek, maar ook ...
Er zijn verschillende inbakerdoeken en de baby’s die het meeste tegen stribbelen hebben het vaak het hardste nodig! Soms heeft het even tijd nodig. Probeer eens een zak waarbij de armpjes strak langs het lichaam zitten.. het kan even duren maar 9/10 baby’s geeft zich uiteindelijk over, hierdoor ervaren ze echt veel rust.
15 dagen geleden
Het Nunki lakentje geeft druk op de borst en heeft ongeveer hetzelfde effect als op de buik slapen.
Bij ons hielp het bij alledrie kinderen om wat langer door te slapen icm met een inbaker slaapzak.
Een bedtijdrirueel en letten op wakkertijden hielp hier zeker ook bij maar met het lakentje sliepen ze langer door.
10 dagen geleden
Hoi! Bedankt voor alle reacties
We zijn ermee aan de slag gegaan en een aantal dingetjes leken wel te werken, we hebben een knuffel schaap met white noise en ik draag nu een hydrofiel doek onder mijn kleding en leg die voor het slapen om haar matras heen
Op haar buik vindt ze niks, dan duwt ze zich omhoog
Op haar zij lukt wel! Dan masseer ik haar buikje en rolt ze zachtjes naar haar rug. Het ging 2 nachtjes wat beter, vannacht was weer niks
We blijven proberen
Weten jullie of dat Nunki lakentje lang gebruikt kan worden? Ze verplaatst zich namelijk al best veel door het bedje heen
Dank jullie wel!