17 Reacties
één maand geleden
Die ringen zijn hier inderdaad ook een succes. Ze hangen hier aan de box en ze vindt het leuk om er tegenaan te trappen.
Bijtspeeltjes die licht van gewicht zijn is hier favoriet. Daarom wil ik morgen ook de oball kopen (aanrader!).
De muziek mobiel is heel interessant om naar te kijken.
De rammelaar van little Dutch is heel erg licht dus die kan ze al wat vasthouden en schudden, maar bonkt ze ook nog wel eens tegen haar hoofd aan.
Pols rammelaar vindt ze ook leuk!
één maand geleden
Dit was rond die tijd bij onze dochter echt een mateloos succes;
Bekijk Playgro Lichtrammelaar met bewegingssensor - Schud rammelaar op: https://www.bol.com/nl/p/playgro-lichtrammelaar-met-bewegingssensor-schud-rammelaar/9300000035128725?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Ook een baby gym is leuk op die leeftijd. Wij hadden een hele simpele van hout met wat figuurtjes eraan. Lekker op een boxkleed eronder leggen.
En tot slot de bal en ringen die hier al genoemd zijn!
één maand geleden
Baby’s houden erg van contrasten. Een contrastboekje vinden ze daarom erg leuk, ook handig voor het oefenen op de buik! Deze bijvoorbeeld:
https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-ziet-kijkboek-met-spiegeltje-0-6-maanden/9200000022206033/?Referrer=ADVNLGOO002008J-S--9200000022206033&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmN0TNgklvMAipJZRjiTqlsFU&gclid=EAIaIQobChMI8-OM89HPiAMVNIhoCR3ljyrtEAQYASABEgKPC_D_BwE
één maand geleden
Het boekje “baby ziet” of knisperboekjes en de babygym is echt aanrader
één maand geleden
Reactie op Nikki680
Mijn dochtertje is helemaal fan van deze pinguïn. Leuke muziekjes en vleuge ...
Ohh leuk ga ik ook proberen we hebben hem ook gekregen
één maand geleden
Reactie op kyraxxx
Ik heb deze ringen gekocht bij het Kruidvat! Kun je overal ophangen/omdoen ...
Deze ringen inderdaad, de oball. Die twee zijn het meest gebruikt hier!
één maand geleden
Lamaze speeltjes zijn echt een hit hier. Felle kleurtjes en veel te ontdekken. Mijn zoontje vindt de dolfijn het leukst maar ook de banaan. En van Sophie de Giraf een superlicht bijtspeeltje die baby's al heel jong kunnen optillen en vastpakken. 😊
één maand geleden
Reactie op Nams
Heb je ook de magnetische tegels daarvan? Ik ben zo benieuwd of ze net zo s ...
Oh, nee die heb ik niet. Ik heb de box van 0-3 maanden aangeschaft en die vond ik erg leuk en passend