26 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben de vlaggetjes nog laten hangen van de geboorte want daar is ze helemaal gek van, we hebben zo'n electrische schommelstoel voor haar waar ze graag in ligt en dan kan ze heel lang genieten van naar de vlaggetjes kijken of die popjes die aan die swing zitten. Daarnaast is èèn speeltje favoriet, het is een draak met knisperende stukjes, een rammelaar en een piepje er in daar is ze helemaal gek van 😊 tummytime leg ik haar op de borst of over het voedingskussen en dat vind ze ook leuk, helemaal plat vind ze al snel niet meer leuk 😅 ze wordt dinsdag 7 weken en je merkt nu dat ze meer gaat "spelen" maar het is nog heel minimaal. Verder doen wij voornamelijk veel met haar kletsen en zingen op schoot 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Hier vind hij de speelmat geweldig (is een simba speelmat met bij de voetje ...
Oh wat knap dat hij al zo goed grijpt en slaat! Dat doe die van mij dus nog totaal niet. Als ik hem onder de babygym leg dan gaat hij de speeltjes niet zelf bewegen, terwijl hij er al wel bij kan en hij grijpt ook niet naar dingetjes die ik voor hem houdt. Misschien nog een paar weekjes geduld dus!😊

2 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Jaaa hier is de raamdecoratie zijn grote liefde. Wordt hartelijk begroet. H ...
Haha wij hebben ook die duo rolgordijnen en daar kijkt hij inderdaad wel graag naar! En lampen ook

2 maanden geleden

Reactie op Epione

Wij hebben de vlaggetjes nog laten hangen van de geboorte want daar is ze h ...
Deze draak van het merk Cosatto is de grote favoriet haha ❤️

2 maanden geleden

Hij vind de speelmat heel leuk. Die heeft bij de voetjes ook een knisper zitten dus als hij gaat trappelen maakt dat geluid. Boven hem hangen nog wat dingen die ook geluid maakt als hij daar per ongeluk tegen aan slaat haha. Box vind hij ook prima met de muziekmobiel boven hem wat beweegt. Qua speelgoed vind die nog niet echt iets heel leuk of interrssant. Soms leg ik hem naast me op de bank en dan pak ik er een speeltje bij wat hij dan wel volgt met zijn hoofdje. Boekje lezen vind hij ook heel leuk! Hij praat op zijn manier dan terug ahha zo schattig 💙