10 Reacties

2 maanden geleden

Valt ze dan weer in slaap? Wij deden dan tussendoor even verschonen en dan kon hij weer doorm

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Valt ze dan weer in slaap? Wij deden dan tussendoor even verschonen en dan ...
Nee is klaar wakker

2 maanden geleden

Reactie op chanel1996

Nee is klaar wakker
Oh.. 🙈 wellicht even extra kang boeren en dan even half uurtje wachten en dan nog eens aanbieden? Misschien drinkt ze dan wel verder? Of het is misschien teveel voor haar op dat moment?

2 maanden geleden

Onze dochter soms ook, de melk die ze nog in haar mond heeft spugt ze dan ook gewoon uit 😅 soms wil ze na 15/30 min nog de rest opdrinken maar soms ook niet 🙈 lekker eigenwijs haha

2 maanden geleden

Reactie op Epione

Onze dochter soms ook, de melk die ze nog in haar mond heeft spugt ze dan o ...
Precies dit! Gewoon niet doorslikken inderdaad..

2 maanden geleden

Wij hebben dat ook. Misschien gaat het te langzaam en is er een grotere speen nodig? Ik ga straks een grotere speen kopen en kijken hoe dat gaat. Ook is er rond 6 weken regeldagen dus daar kan t ook mee te maken hebben

2 maanden geleden

Ik lees mee! Ons zoontje van 6,5 week heeft sinds een paar dagen precies hetzelfde! Voorheen helemaal niet gespuugd en dat begint nu ook te komen.. Ik verschoon nu tussendoor even en dan pakt hij daarna nog een heel klein beetje fles. Ik zit te twijfelen om een extra flesjes te geven zodat hij toch voldoende binnenkrijgt maar dat is ook zoeken wanneer je dat dan doet. Of om naar een grote speen over te stappen, maar ben bang dat hij daardoor nog meer gaat spugen.. Denk vooral dat het even een ‘fase’ is waar ze doorheen moeten ofzo!

2 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit ook, 60cc drinken en dan weer uurtje later de rest ofzo. Soms drinkt die wel alles leeg en soms ook niet

2 maanden geleden

Onze dochter had dit ook, gisteren alle flessen opgerekt tot 4u wachten en dan 120cc. Ze dronk ze toen bijna allemaal op. Zaterdag helemaal naar babypark gereden om speen 2 te halen omdat ze elke keer kleine beetjes dronk en dan na 2u alweer onrustig werd. Maar ze stopte alsnog bij 90 😂 speen 2 ging ook echt nog veel te snel.

2 maanden geleden

Reactie op Sir1991

Wij hebben dat ook. Misschien gaat het te langzaam en is er een grotere spe ...
Wij gebruiken al een fase 2 speen (dr brown) van af week 3/4 😅 fase 1 speen dronk ze heel langzaam en weinig uit en dan was ze helemaal uitgeput.