6 Reacties

3 maanden geleden

Heeel herkenbaar. Een verpleegkundige zei dat ik beide borsten moet geven en de luier veranderen als ze slaapt om wakker te worden. Hopelijk dit werkt ook voor jou!

3 maanden geleden

Gaat het aanhappen goed? Is de mond anatomie en spierspanning in de nek / kaken gecontroleerd door lactatiekundige? Het is slaap vallen is herkenbaar, onze eerste en derde deden dat ook en het bleek dat de hap niet goed was icm spanning in de nek / kaak. Het drinken aan de borst kosten veel energie waardoor ze bijna direct in slaap vielen.. De lactatiekundige had tips voor het voeden en verwees ons door naar osteopaat en daarna ging het beter.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Bij ons helpt het soms om de kleertjes een beetje uit te doen dan wordt en blijft ie net even wat alerter

3 maanden geleden

Ik duw zachtjes met mijn vinger bij m’n tepelhof en dan ‘activeer’ ik haar weer, moet dit ook echt vaak herhalen soms hoor maar het helpt wel ☺️

3 maanden geleden

Bedankt voor de tips, ik ga ze allemaal proberen

3 maanden geleden

Hier helpt t vaak om de vacuüm proberen los te krijgen. Dan schiet ze wakker en drinkt ze weer volop. Gister heb ik haar boxpakje open gelaten zodat t wat "frisser" was voor haar. Dat werkte ook maar dan maaide ze zo hard met die armen en benen dat heel dat ding overal en nergens zat haha. Yinthe valt eigenlijk altijd tijdens t drinken in slaap maar drinkt dan wel door. Met wat tussenposes maar ze drinkt dan wel. Als je kleintje dan indd te weinig binnen krijgt dan is dat heel shit. Heb je ook al geprobeerd tussen de voeding de luier te verschonen? Hier werkt dat niet ivm reflux en dan is de voeding er gelijk weer uit 😵😵‍💫