9 Reacties
één maand geleden
Onze hond likt ook heel
Soms wel in het gezicht van onze dochter van 9 weken.. kan denk ik niet heel erg veel kwaad? Maar die vlekken zijn wel gek!
één maand geleden
Oeiii, gelijk de huisartsenpost bellen! Wondje en speeksel van een hond erin kan nooit goed zijn. Hopelijk is het niets ergs
één maand geleden
Ik zou even de huisarts bellen voor de zekerheid! Je weet nooit wat voor viezigheid die honden bij zich dragen… En dan zo dicht bij de mond van je zoontje, bah 🥴🥺
één maand geleden
Ik zou het wel even laten controleren door een huisarts. Misschien niet zozeer dat de hond in het gezichtje heeft gelikt maar er heerst momenteel krentenbaard, dus zou onverklaarbare plekjes zeker laten controleren zodat je er evt snel bij bent. Succes! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
één maand geleden
Reactie op lysanne74
Wij kunnen ook niet voorkomen dat onze hond mn zoontje likt, maak daarna he ...
Onze hond likt regelmatig aan het hoofd (oren, wangen) van ons zoontje maar die vlekjes (her)ken ik niet hoor.
Misschien inderdaad toeval, en krentenbaard, zoals LL13 zegt..
één maand geleden
Ik heb de huisartsenpost gebeld. En we hebben uiteindelijk even met beel gebeld zodat ze konden meekijken. 2 vlekjes zijn weg die met het wondje nog niet. We moeten hem de komende week in de gaten houden. Als hij koorts krijgt, ademhaling veranderd of er ook maar iets veranderd moeten we contact opnemen met de huisarts.