10 Reacties
3 maanden geleden
Onze is ook al sinds dat ie 2/2,5w is verkouden, dinsdag is ie 4w
Enige wat we kunnen doen vgm is neusdruppels (van Otrivin gebruiken we) om t wat te verzachten
En ik had zo’n plastic neus pincet besteld, hiermee haal ik de snotjes weg waar ik zo niet bij kom, dit scheelt hem weer gekriebel (niest zichzelf soms wakker)
En ff goed in de gaten houden dat er geen koorts komt
Verder is t volgens mij echt uitzieken🥴
3 maanden geleden
Geef je borstvoeding ? Het werkt pijnstillend en dan krijgt ze jouw antistoffen die jij nu zelf aanmaakt door de verkoudheid :) het neusje vrijhouden is al fijn voor ze. En verder lekker knuffelen.
3 maanden geleden
Wij ook met een baby van 2 weken. VRE-SE-LIJK. Wij hebben ook zoutoplossing neusspray van otrivin. Snit uitzuiger van otrivin. Hoofdeinde van bed wat extra hoog gezet (balk onder de bovenste poten van de co-sleeper gelegd) en een ui naast haar (houdt snot wat dunner). Nu geeft ze eindelijk gekeerd door haar kind te ademen, maar geeft even geduurd. Nu bijna over gelukkig. Hoop dat het snel over gaat bij jullie <3
3 maanden geleden
Je hebt van otrivin ook een neuszuigertje. Daar zit een filter bij. Dan kan je het neusje leeghalen. Baby's kunnen nog niet door hun mondje ademen dus is het wel goed om de neus vrij te houden
3 maanden geleden
Buiten alle tips om die al genoemd zijn, bedje even wat kantelen, als ze plat liggen dan raakt de boel wat sneller verstopt