10 Reacties

3 maanden geleden

Onze is ook al sinds dat ie 2/2,5w is verkouden, dinsdag is ie 4w Enige wat we kunnen doen vgm is neusdruppels (van Otrivin gebruiken we) om t wat te verzachten En ik had zo’n plastic neus pincet besteld, hiermee haal ik de snotjes weg waar ik zo niet bij kom, dit scheelt hem weer gekriebel (niest zichzelf soms wakker) En ff goed in de gaten houden dat er geen koorts komt Verder is t volgens mij echt uitzieken🥴

3 maanden geleden

Geef je borstvoeding ? Het werkt pijnstillend en dan krijgt ze jouw antistoffen die jij nu zelf aanmaakt door de verkoudheid :) het neusje vrijhouden is al fijn voor ze. En verder lekker knuffelen.

3 maanden geleden

Je kan een neusspray met zoutoplossing bijvoorbeeld bij de kruidvat kunnen kopen. Dit mag je veilig gebruiken.

3 maanden geleden

Ik deed altijd zoutoplossing van otrivin, je hebt druppels en een spray. Vind zelf de druppels altijd fijner. Verder iedereen goed handen laten wassen en alle oppervlakten die vaak aangeraakt worden, denk aan deurklinken en toilet etc, goed schoon houden.

3 maanden geleden

Wij ook met een baby van 2 weken. VRE-SE-LIJK. Wij hebben ook zoutoplossing neusspray van otrivin. Snit uitzuiger van otrivin. Hoofdeinde van bed wat extra hoog gezet (balk onder de bovenste poten van de co-sleeper gelegd) en een ui naast haar (houdt snot wat dunner). Nu geeft ze eindelijk gekeerd door haar kind te ademen, maar geeft even geduurd. Nu bijna over gelukkig. Hoop dat het snel over gaat bij jullie <3

3 maanden geleden

Reactie op barbzz

Wij ook met een baby van 2 weken. VRE-SE-LIJK. Wij hebben ook zoutoplossing ...
Neus haha. Door haar neus te ademen.

3 maanden geleden

Je hebt van otrivin ook een neuszuigertje. Daar zit een filter bij. Dan kan je het neusje leeghalen. Baby's kunnen nog niet door hun mondje ademen dus is het wel goed om de neus vrij te houden

3 maanden geleden

Als je borstvoeding geeft kun je een druppel borstvoeding in het neusje gieten, als soort neusspray.

3 maanden geleden

Buiten alle tips om die al genoemd zijn, bedje even wat kantelen, als ze plat liggen dan raakt de boel wat sneller verstopt

3 maanden geleden

Een ui op haar kamer zetten. Stinkt behoorlijk maar daarvan kan haar neusje misschien wat meer open gaan.