7 Reacties

茅茅n maand geleden

Denk gewoon de fase van huilen door en der een nieuwe gewoonte aan te leren zonder scherm

茅茅n maand geleden

Uitzetten. Ze wennen er snel genoeg weer aan. Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat een baby van 5 maanden de hele dag huilt omdat hij geen dancing fruit mag kijken. Dit snappen ze echt totaal nog niet. Ze zijn dan waarschijnlijk stil omdat ze afgeleid zijn.

茅茅n maand geleden

Ik geloof dit ook niet. Hij is stil omdat hij afgeleid wordt, niet omdat hij dancing fruits zo gemist heeft. Zo snel mogelijk stoppen hiermee wat mij betreft en lekker samen gaan spelen of een speeltje geven. Hij mag soms ook best even liggen zonder dat ie vermaakt hoeft te worden.. in mijn ogen dan. Op jonge leeftijd is 眉berhaupt een scherm al zeer schadelijk.. goed dat je het wil oplossen!

茅茅n maand geleden

Wat er wordt gezegd! Je baby is niet verslaafd aan dancing fruits, maar huilt zoals elke baby (de ene wat meer dan de ander) en is nu gewend op een verkeerde manier te worden afgeleid. Lekker veel troosten, bij je nemen en aandacht geven. Geen tv meer!

茅茅n maand geleden

Even doorzetten en geen tv meer laten kijken. Die extra stimulatie is nergens voor nodig op zo鈥檔 jonge leeftijd en helemaal niet gezond. Succes 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Ff niet meer aanzetten en als je dan keer tv aanzet of laat opassen iets kiezen wat niet zo prikkelig is? Er zijn genoeg minder heftige vaak oudewertse kinderprogrammas die ook voor jezelf minder vervelend zijn om te zien of horen 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Gewoon niet meer aanzetten! Afleiding zoeken op een andere manier. Lekker gaan spelen! Een baby van 5 maanden heeft echt nog niet door dat hij tv wilt kijken en daardoor maar net zo lang gaat huilen. Duidelijk tegen oppas zeggen dat dit niet mag!!