7 Reacties
5 dagen geleden
Ik voel helemaal met je mee.
Onze oudste heeft astma en is altijd erg gevoelig geweest voor alle virussen. Het wordt bij hem eindelijk wat beter nu hij buisjes heeft.
Onze jongste van 5 maanden kwakkelt ook van het 1 in het ander sinds geboorte. Vreselijk 😢. Hopelijk helpt het ze voor een goede weerstand later 🤞🏼. Beterschap daar! En hou vol❤️🩹
5 dagen geleden
Hai mij dochtertje van 4 maanden bijna 5, die hoesten heel veel en werd met de dag benauwder , ze was afgelopen vrijdag bij de dokter geweest omdat ze zo benauwd was en haar neusvleugels gingen op en neer en haar borstkas diep na binnen met ademen, ze kreeg weinig lucht door de slijm, dokter zei ze is maar verkouden is niks aan de hand , zo dacht ik gerust het weekend in te gaan toen op gisteren na dat ze helemaal bijna geen lucht kreeg en blauw grijzig werd gelijk dokterspost gebeld en moest gelijk komen, vanuit daar al gelijk doorgestuurd na spoed hulp en nu liggen we in het ziekenhuis aan zuurstof, je moedergevoel zegt alles daar vooral naar luisteren ❤️
Wil daarbij wel zeggen
Liet halve flessen staan
Had op en neer lage koorts en hoge koorts
Hoorde van me arts dat inderdaad veel opnamens zijn van rs virus en mijn dochtertje het ook heeft
5 dagen geleden
Wat heftig voor jullie! Geef je borstvoeding of kunstvoeding? Je kunt een kamille thee wikkel proberen om hem wat te kalmeren. Google maar even. Of een badje met kamille thee water (kamille in een hydrofiel washandje en aan de kraan hangen, waar het water uit stroomt voor het badje. Magnesium kan ook kalmeren. Epson Salt badje. Liefs
5 dagen geleden
Ik werk op het kdv en momenten heel veel gevallen van het RS virus😢
4 dagen geleden
Dit hebben wij ook gehad met Maud. Die pakte t ene naar t andere op van zowel vriendjes als van de opvang.
Yinthe daarintegen lijkt een beter afweersysteem te hebben door dat we t ene naar t ander al gehad hebben hier en ik er best goed resistent van ben geworden lijkt wel haha en dit heb doorgegeven aan haar.
Ook deze periode kan nog komen maar vaak na de vakantie periode hebben we hier een golf van ziekte omdat we dan weer nieuwe virussen en ziektes hebben op de opvang.
Je kindje moet zn weerstand opbouwen en dat doen ze juist in de eerste jaren. T is heel vervelend maar t hoort er helaas wel gewoon bij.
Onze huisarts zei toen je kunt het beter maar nu hebben hoe klote ook dan dat ze straks 4 of ouder zijn, naar school gaan en ze om de haverklap bellen met ja je kind moet opgehaald worden en dus school missen...
11 uur geleden
Reactie op joyceverhaar
Hai mij dochtertje van 4 maanden bijna 5, die hoesten heel veel en werd met ...
Hey, ik reageer even op je verhaal, want mijn zoontje heeft ook op en af koorts, is aan het hoesten en drinkt zo weinig. Al 3 keer naar de huisarts geweest, maar zij zeggen dat het gewoon een griepje is. Inmiddels al 2 weken verder. Mag ik vragen waarom jouw dochtertje is opgenomen?
Heel veel sterte en beterschap!
10 uur geleden
Onze dochter heeft ook al buikgriep, RS en gewone griep gehad. Huisarts zei dat baby’s die in de zomer geboren worden gewoon nogal pech hebben. Je hebt 3 maanden bescherming vanuit de moeder en daarna begint het griepseizoen. Dus met een beetje pech ben je vaak aan de beurt..