8 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje heeft ook vaak de hik, bij ons helpt het heel erg om hem dan echt tegen ons aan te houden recht op en te knuffelen, vaak gaat het dan snel weg..

3 maanden geleden

Laat hij boertjes tussendoor? Ik doe altijd luier verschonen voor het voeden omdat mijn zoontje niet direct na de voeding plat kan liggen.

3 maanden geleden

Het scheelt als je hem een stuk langer rechtop houdt. Merk hier ontzettend verschil door bij mijn dochter. Ik voed haar hierom vaak wat rechterop.

3 maanden geleden

Bij ons helpt het om dan een speentje te geven rechtop. Dat pakt ze dan wel ipv voeding. En ik denk door dat ze dan zuigt het helpt bij de hik, want dan gaat het bij ons elke keer weg. Misschien helpt het bij jullie ook?

3 maanden geleden

Hier ook veel de hik, met name na reflux. Enige wat helpt is goed recht op houden na voeding en echt de tijd geven om te boeren, dit kan wel 20 minuten duren. De hik kan overigens geen kwaad maar is vooral vervelend

3 maanden geleden

Bij mij helpt het om iets achterover te liggen/zitten bij het voeden. Eerst standaard de hik na het voeden (wss toch wat veel melk om weg te krijgen) en nu veel minder vaak!

3 maanden geleden

Hannah had ook vaak de hik, als we een behandeling bij de osteopaat hebben gehad dan is het een paar dagen weg. Ze gaat daar heen omdat nek en kaken vastzitten maar de osteopaat behandeld het hele lijfje, dus ook het middenrif. Na elke behandeling is het langer weg dus ik hoop dat het binnenkort verdwijnt!

3 maanden geleden

Hier kwam de hik vaak door platliggen. Dus juist met verschonen. Wat hielp om er snel vanaf te komen was zuigen. Dus of aan pink of aanleggen