10 Reacties
één maand geleden
Hier ook gehad nadat hij een halve dag de fles had gehad bij oma. Toch bliiven proberen, vooral rustig blijven en ook in een rustige omgeving zitten.
Hier pakte hij na een dag eindelijk weer de borst, daarvoor alleen kleine beetjes wat jij ook aangeeft.
Hij is hier nog steeds heel onrustig aan de borst (helaas) en ook helft van de tijd huilerig, maar drinkt in ieder geval wel weer.
één maand geleden
Je kan eventueel proberen met de kolf alvast een toeschietreflex op te wekken en dan pas aanleggen. Dan stroomt de melk gelijk.
Verder helpt huid op huid of samen in bad. Eventueel wiegen tijdens het aanleggen of terwijl je loopt.
En voor de zekerheid het speentje even weglaten totdat het weer goed gaat en dan weer proberen om dat uit te sluiten.
En checken op spruw inderdaad.
één maand geleden
Wat vervelend! Mijn dochter is nu 10 weken en ik geef ook 90% live bv. Hier ook een weekje last gehad dat ze de tweede borst ineens ging weigeren. Ook wel een paar keer gehad dat ze helemaal niet wilde aanhappen. Ze ging dan huilen en helemaal overstrekken. Als ik dan een flesje aanbood, dronk ze die wel. Sinds een paar dagen is dit zo goed als over. Ik denk dat het bij ons te maken had met een combinatie van vaccinatie en sprongetje. Ik ben blijven aanbieden en geduldig proberen te blijven. Soms even “resetten” door haar even te draaien naar mij toe, om vervolgens het opnieuw te proberen. Soms lukte dit, soms ook niet. Heel veel succes!
één maand geleden
Reactie op pln92
War vervelend! Hoe kan dat kome? Doordat iemand anders je baby heeft gevoed ...
Ik denk het. Dat de fles ook wel makkelijk drinkt, of misschien omdat hij te lang van mij gescheiden was (daarvoor nooit langer dan een uur, dus dan is een halve dag misschi4n wat te lang).
Heb dan ook veel draagzak gedaan daarna, misschien dat dat ook hielp met weer gaan drinken aan de borst.
één maand geleden
Bedankt voor jullie reacties. Ze heeft net gedronken uit de borst, wel met tranen maar even doorgezet, toen pakte ze hem wel! Hopelijk blijft het zo. Spruw heeft ze niet voor zover ik dat kan beoordelen. Andere houdingen had ik trouwens ook al geprobeerd. Zal de speen nu ook weer weglaten. Jammer want eindelijk eentje gevonden die ze dus wel pakte😅🤪