9 Reacties
3 maanden geleden
Dit had mijn baby ook. Maar nu met de puckababy piep slaapzak slaapt ze met gemak 5,5 uur door in de nacht!
3 maanden geleden
Ik heb dat in de vooravond! Na z'n fles van 1900 uur, doe ik hem in de puckababy piep, krijst alles bij elkaar... speen erin dan is 't goed tot die speen eruit gaat.. zolang die op m'n borst legt gaat 't prima zodra ik hem wegleg krijsen. Maar na de avond fles de laatste enzo, doet hij het niet en valt vrijwel meteen in slaap, overdag hier geen last van. Heel raar..
3 maanden geleden
Misschien kun je hem overdag in een draagzak/doek doen zodat he toch een beetje je handen vrij hebt?
3 maanden geleden
Reactie op Melaniex
Ik heb dat in de vooravond! Na z'n fles van 1900 uur, doe ik hem in de puck ...
Dit doet onze dochter van 4wkn ook, ik houd me er maar aan vast dat baby vanaf 6-8wkn zelf melatonine aanmaakt. En dat ik dan voorzichtig kan gaan werken aan een ritme en zelf in slaap leren vallen zonder huilen.
Tot dan toe zit ik met baby op de bank, probeer er maar van te genieten, ze zijn zo snel groot 🥹
3 maanden geleden
Ik heb ook een baby die overdag niet in de box of bedje wil liggen. Totaal niet gewend, mijn eerste sliep overal. Deze exemplaren zijn er ook... Ik geniet er maar even van want voor je het weet zijn ze groot. En ik gebruik de draagzak veel, slaap 's nachts nu veilig samen en ga er vanuit dat het over een paar weken heel anders kan zijn.
3 maanden geleden
Misschien een tip; even de hydrofieldoek die je in het bedje van de baby hebt liggen een hele dag en nacht in je bh dragen. (Jouw geur komt dan aan de doek) dit hielp bij m'n zoontje nog wel eens
3 maanden geleden
Klinkt bekend.. Overdag is de draagzak echt een uitkomst, dan heb ik in ieder geval af en toe mijn handen een beetje vrij. Savonds slaapt hij gelukkig wel ok in de co-sleeper, wij hebben zo'n kipkep warmtekussen en het lijkt wel te werken zodat ik hem kan wegleggen en mijn hand op zijn buik te houden en op een gegeven moment dtiekem te verwisselen met dit ding.