Hoi mama’s/papa’s
Mijn zoontje is 5 en halve week oud en kan nog absoluut niet alleen slapen.. alleen op mij of papa. Overdag vind ik het (de dagen dat papa ook thuis is en we kunnen afwisselen) niet heel erg, maar ook de nachten gaat het niet. We hebben een ledikant waarvan de zijkant eraf kan al een co sleeper tegen het bed staan.
Een enkele keer is mijn zoon zelf in zijn bed in slaap gevallen (overdag) maar wordt dan echt binnen 10 min wakker (ik overdrijf niet) en huilend, daarna slaapt hij dus niet meer. Als hij op ons in slaapvalt en we leggen hem weg hetzelfde. In de nacht ligt hij dus ook op mij te slapen of op zijn zij op mijn arm met hoofd naar mij toe. Ik slaap daardoor zelf ontzettend slecht.
Overigens gebruik ik geen draagdoek omdat we in Panama wonen en het hier standaard 30+ graden is. Onze zoon heeft het daarnaast heel snel heet dus ik ben bang dat hij dan oververhit raakt. Dus ook overdag moet ik verplicht met hem stil gaan zitten/liggen als ik wil dat hij goed slaapt..
Heeft iemand dé tip om hem toch in zijn eigen bed goed te slapen te kunnen krijgen?