14 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Roosie93
Doe je al inbakeren met een hydrofiel doek? Onze zoon wilde ook steeds niet ...
Hadden we inderdaad geprobeerd. Ze huilt dan alleen maar nog harder, en wurmt zo haar armpjes er weer uit 🤣🤣
3 maanden geleden
Heb je een draagdoek? Mijn dochter slaapt binnen 2 minuten als ik haar in de draagdoek doe.
3 maanden geleden
Overstrekt ze ook of heeft ze voorkeurshouding? Kan ook dat er iets vast zit in de nek of rug. Een bevalling is voor een baby ook heftig 😉
3 maanden geleden
Bij onze zoon die toen hij 3 weken was ook niet meer wilde slapen, hielp de draagdoek heel goed. Om hem dan in slaap te krijgen hierin ging ik lopen en op en neer wiegen en een sush geluid maken. Als hij uiteindelijk slaapt leg ik hem na 15-30 minuten bij mij te hebben geslapen in zijn eigen bedje. Op zijn buik wel, want op zijn rug werd hij steeds meteen wakker. Dit is natuurlijk niet het advies, maar voor onze baby wel nodig geweest. Op de zij liggen zou je ook nog kunnen proberen als tussenweg, je hebt hier ook speciale kussens voor zodat ze niet omrollen (een opgerolde doek werkt ook). Zelf ook vooral rustig blijven en elkaar hierin afwisselen als je dit nodig hebt. Succes en hopelijk gaat ze snel slapen!