14 Reacties

3 maanden geleden

Misschien een regeldag?

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, hier ging het vanaf 3 weken makkelijker en nu ze 4 weken is slaapt ze wel in de cosleeper ipv van alleen op ons. Kan ook een regeldag zijn of dat ze ineens beter is gaan zien (was hier ook rond 1 week)

3 maanden geleden

Doe je al inbakeren met een hydrofiel doek? Onze zoon wilde ook steeds niet slapen of slechts een paar minuten. Maar sinds we hem even inwikkelen ligt ie zo heeerlijk 3 uur te tukken!

3 maanden geleden

Reactie op Roosie93

Doe je al inbakeren met een hydrofiel doek? Onze zoon wilde ook steeds niet ...
Hadden we inderdaad geprobeerd. Ze huilt dan alleen maar nog harder, en wurmt zo haar armpjes er weer uit 🤣🤣

3 maanden geleden

Reactie op ArankaRomy

Hadden we inderdaad geprobeerd. Ze huilt dan alleen maar nog harder, en wur ...
Oh helaas! ☹️

3 maanden geleden

Heb je een draagdoek? Mijn dochter slaapt binnen 2 minuten als ik haar in de draagdoek doe.

3 maanden geleden

Overstrekt ze ook of heeft ze voorkeurshouding? Kan ook dat er iets vast zit in de nek of rug. Een bevalling is voor een baby ook heftig 😉

3 maanden geleden

Je kan nog een donkere rustige omgeving proberen en ons zoontje vind wandelen in de wandelwagen ook fijn. Hij slaapt hier overdag ook minder goed dan 's nachts

3 maanden geleden

Hier is de draagzak een top uitvinding. En lekker wiegen/schommelen als ze bij je liggen.

3 maanden geleden

Rond 9 a 10 dagen hebben ze een regeldag.. dat kan het ook zijn. En soms weet je het gewoon ook niet..

3 maanden geleden

Lekker in bad 🧼

3 maanden geleden

Hier een jongetje van nu 4 weken hij heeft nu al dagen dat hij vanaf 16 u tot 23 u wakker is met veeeel huilen het lukt hem niet om te gaan slapen. Wat het is? Geen idee. De uren daarvoor slaapt hij wel.

3 maanden geleden

Hier is ze 3 weken en wij hebben hetzelfde. Wij laten het maar op ons af komen

3 maanden geleden

Bij onze zoon die toen hij 3 weken was ook niet meer wilde slapen, hielp de draagdoek heel goed. Om hem dan in slaap te krijgen hierin ging ik lopen en op en neer wiegen en een sush geluid maken. Als hij uiteindelijk slaapt leg ik hem na 15-30 minuten bij mij te hebben geslapen in zijn eigen bedje. Op zijn buik wel, want op zijn rug werd hij steeds meteen wakker. Dit is natuurlijk niet het advies, maar voor onze baby wel nodig geweest. Op de zij liggen zou je ook nog kunnen proberen als tussenweg, je hebt hier ook speciale kussens voor zodat ze niet omrollen (een opgerolde doek werkt ook). Zelf ook vooral rustig blijven en elkaar hierin afwisselen als je dit nodig hebt. Succes en hopelijk gaat ze snel slapen!