7 Reacties

één maand geleden

Geen tips, gewoon accepteren. Hoort bij de leeftijd. Gewoon blijven proberen, en niet balen als het niet lukt. Ben je het zat, dan de kinderwagen en wandelen. Hoe eerder je het accepteert, hoe meer je kan genieten. Het duurt maar even.

één maand geleden

Mijn zoontje wil ook niet in z’n bedje slapen overdag, ik kan hem überhaupt moeilijk wegleggen. Terwijl hij snachts juist heel goed slaapt. Ik lees mee voor tips

één maand geleden

Best intens hè! Het is alleen best heel normaal voor een baby om vooral lekker hij mama te willen slapen. Hoeveel slaapjes en rond welke tijdstippen, verschilt per kind. Je kunt het beste kijken naar haar slaap signalen ipv vaste tijdstippen of wakkertijden. Die vaste tijdstippen en wakkertijden is namelijk een gemiddelde van alle kindjes, maar geen enkel kind is gemiddeld. Als je timing goed is, dan is de kans het grootst dat in het bedje slapen ook lukt, maar sommige kindjes willen dat helaas nog niet als mama er ook is. Wat wel fijn is om te weten, kindjes hebben op de opvang vaak een andere routine dan thuis. Grote kans dat je kindje op de opvang prima in een bedje slaapt, ookal wil ze thuis nog bij jou slapen.

één maand geleden

Reactie op Shirley_mamavantweekids

Geen tips, gewoon accepteren. Hoort bij de leeftijd. Gewoon blijven probere ...
Ik deel deze mening maar voor de meeste dames komt het verlof straks ten einde, begint het “echte leven” weer en dan kan dit niet meer altijd zo makkelijk…

één maand geleden

Ik hoor om me heen dat mensen zeggen, het is belangrijker dat ze slaapt ipv waar en hoe. Ik probeer als ze moe genoeg is en ik haar een beetje in slaap heb gewiegd een slaapje in bed. Als ze gaat jammeren probeer ik één of twee keer te sussen met een aai en een speentje. Als ze binnen 20 minuten niet slaapt doe ik haar in de draagdoek. En zo iedere keer opnieuw proberen!

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik deel deze mening maar voor de meeste dames komt het verlof straks ten ei ...
Ik zei ook niet dat het altijd makkelijk is, maar wel de realiteit. Ik vond het zelf ook een lastige periode.

één maand geleden

Inbakeren in een doek en dan in een babynestje (heb ik van een voedingskussen met een hoes erop). En die voorverwarmen, misschien trappen ze er dan in omdat ze in een ander warm holletje komen te liggen. Hier werkt het goed.