7 Reacties

3 maanden geleden

Hi! Hier precies hetzelfde! Ons ventje is ook erg beweeglijk. Ik heb een mouwloze slaapzak gekocht bij de Hema. Daar slaapt hij nu in. Verder dus geen dekentje/lakentje meer. Puckababy Piep kan inderdaad ook. Dan zitten zijn/haar armen bij in de slaapzak (inbakeren).

3 maanden geleden

Reactie op Rian34

Hi! Hier precies hetzelfde! Ons ventje is ook erg beweeglijk. Ik heb een mo ...
Ah ja precies! En wat stop je de kleine dan verder nog voor kleding aan met zo'n slaapzak? Wel iets toch?

3 maanden geleden

Ja hij heeft er nu een romper met lange mouwen onder aan. Dat is voor hem nu warm genoeg. Ik voel af en toe even aan zijn hoofd/nek/beentjes of hij het warm genoeg heeft.

3 maanden geleden

Reactie op Rian34

Ja hij heeft er nu een romper met lange mouwen onder aan. Dat is voor hem n ...
Oh ja. Ik heb trouwens zelf ook een mouwloze slaapzak van de hema (die met citroentjes, zo'n zomer ding) ik ga hem daar eens in in bed leggen zonder beddengoed en kijken wat dat doet!

3 maanden geleden

Onze dochter leg ik met dun slaapzakje bovenin de wieg, maar ze ligt standaard helemaal onderin de wieg als ze wakker wordt 😅 Ze heeft een slaapzak zonder mouwen, geen inbaker. Met alleen een luier en romper. Lijkt me toch fijner dan zo'n dekentje als ze zo bewegen.

3 maanden geleden

Onze dochter ligt in de puckababy piep en daarboven het nunki lakentje van fedde en kees. Nu rompertje korte mouw er in, maar als het koud is kan je lange mouw of pyamaatje aan doen of een warmere deken over het nunki lakentjes. Puckaby heeft zelf ook een mooi schema met de tog waardes en hun slaapzakken met wat aan te doen met welke temperatuur.

3 maanden geleden

Ik heb dit slaapzakje gekocht bij Mamaloes, was in de aanbieding. Deze is geschikt voor 0-3 maanden (ik vind de Puckababy zo duur ten opzichte van de periode dat ze 'm kunnen gebruiken 🤭) en sinds hij hierin slaapt ligt hij niet meer dwars in de co-sleeper 👌🏼😊