21 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben tot dusver rustig mijn wensen op een rij aan het zetten. en dan ga ik kiezen en wil ik wel bij een winkel gaan kijken. Mijn wensen tot dusver zijn: - camera, met temperatuurmeten (zelfde reden, beneden slapen en om bij een geluid even te kunnen kijken ipv elke keer naar boven moeten) - uitbreidbaar met meerdere camera's (wens voor meer dan 1, en niet teveel leeftijdsverschil als het ons gegund is dus dan handig) - bekend merk - Goed bereik (diepe tuin met achterin de tuin een overkapping waar ik wil kunnen zitten maar waar de babyfoon niet mag haperen) Op dit moment ben ik zelf geïnteresseerd in een luvion, maar moet hem nog in het echt zien voor de kwaliteit van de camera en advies over hoe goed het bereik echt is. Ik meen ooit te hebben gelezen dat er bepaalde soorten babyfoons zijn die op elkaars signaal kunnen storen, maar weet niet meer hoe dat zat welk signaal dan wordt gebruikt, maar mogelijk wel interessant om navraag over te doen als je in een kinderrijke buurt woont.

8 maanden geleden

Tip: kijk ook eens naar een beveiligingscamera. Die zijn vaak veel goedkoper, gaan op wifi en hebben vaak precies dezelfde functies.

8 maanden geleden

Wij hadden best een dure van Luvion. Maar was hier echt niet te vreden over. Verbinding vaak slecht etc en dat voor dat geld! Denk dat we wel 200 eu betaald hadden. En nu 1 van alecto, niet op wifi maar dat wilde ik ook juist niet meer. Echt top ding en volgens mij 55 eu voor betaald. Is ook uit te breiden met meerdere camera’s.

8 maanden geleden

Wij hebben 1 met camera gehad en temperatuur. Van luvion. Was een vreselijk slecht apparaat. Slechte verbinding, temperatuur klopte van geen kanten. App deed het ook heel slecht. Daarna overgestapt op de meest simpele van alecto (zonder camera). Echt een top ding

8 maanden geleden

Reactie op sk1994

Wij hadden best een dure van Luvion. Maar was hier echt niet te vreden over ...
goed om te lezen, dan ga ik denk ik kijken naar andere merken voor de babyfoon als ik hier al 2 slechte reviews lees over luvion

8 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

goed om te lezen, dan ga ik denk ik kijken naar andere merken voor de babyf ...
Ja er zijn zoveel andere, die echt goedkoper zijn en beter werken!!

8 maanden geleden

Wij hebben de maxi cosi babyfoon. Nu ook weer aangeschaft voor ons tweede kindje. Krijg je meldingen op je telefoon, en hebben de app geïnstalleerd op de tablet, zo hoeven we niet telkens onze telefoon te gebruiken

8 maanden geleden

Wij hebben de Philips Avent SCD923/26. Is zeker geen goedkope babyfoon maar ik vind hem elke euro waard.

8 maanden geleden

Reactie op KMG

Wij hebben de Philips Avent SCD923/26. Is zeker geen goedkope babyfoon maar ...
Drukte perongeluk op verzenden.. Is babyfoon met beeld en geluid, groot, duidelijk scherm. Temperatuur wordt weer gegeven, kan verschillende geluiden en liedjes afspelen. Scherm heeft bereik van +/- 150 m in de praktijk. Werkt ook top met de App. Dan kan je altijd en overal de babyfoon gebruiken zolang je maar internet hebt. Service van Philips ook top! Ons scherm gaf plots strepen, binnen paar dagen compleet nieuwe set binnen. Alleen is niet uit te breiden met extra camera.

8 maanden geleden

wij hadden een alecto maar gaf vaak storingen. Uiteindelijk deed ie niks meer en hebben toen een luvion aangeschaft, wel een met groot scherm en super blij mee. zo'n spijt dat we deze niet meteen hadden.... nu voor nr 2 uit te breiden met extra camera

8 maanden geleden

Wij hebben de Alecto dvm-200M. Een hele fijne en uitgebreide! Is uit te breiden en heeft vele functies. Werkt voor ons in ieder geval heel goed.

8 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/p/eufy-pan-tilt-2k-indoor-beveiligingscamera-voor-binnen-bedraad-wit/9300000005101845?referrer=socialshare_pdp_androidapp deze camera in combinatie met de app eufy security werkt top volgens vrienden. Wij gaan deze aanschaffen ipv van een dure babyfoon van bijna 300 omdat we graag goed beeld wilden en via de app.

8 maanden geleden

Wij hadden de Alecto DVM-200M, maar na ruim een jaar deed het nachtbeeld het niet meer.. super irritant.. Nu heb ik de Alecto DVM-275 gekocht. Ook uit te breiden naar meerdere schermen. Deze heeft een heel groot scherm. Je kan instellen hoe veel geluid je wil hebben. Bijvoorbeeld alleen hele harde geluiden of elk mini geluidje. Mijn dochter is 21 maanden, dus wij hebben de middenweg gekozen 😊 Nu nog maar 1 week in huis maar tot nu toe erg tevreden.

8 maanden geleden

wij gaan nu voor de qute babyfoon q-connection signal ideaal voor 2 camera's waarbij je niet hoeft te switchen. na 2 jaar is onze Alecto dvm 200 ZO slecht dat ik dat ding niet meer vertrouw. hij valt heel snel uit. camera heeft een eigen leven en we hebben nu al 2x gehad dat ie ineens een liedje midden op de avond gaat afspelen 😅 dus nee die raad ik niet aan! wij hebben ook een eufy voor als we buiten zijn maar dat moet je willen om zoiets op je tablet of telefoon te willen. t is voor ons alleen als wij buiten zijn en dan met de huil detectie. zou t zelf eerlijk niet aanraden om als hoofd babyfoon te pakken omdat je echt afhankelijk bent van internet en je kunt m niet meenemen ergens heen. dus stel op vakantie dan heb je niks haha moet je nog een "duur" systeem gaan aanschaffen haha

8 maanden geleden

wij gaan nu voor de qute babyfoon q-connection signal ideaal voor 2 camera's waarbij je niet hoeft te switchen. na 2 jaar is onze Alecto dvm 200 ZO slecht dat ik dat ding niet meer vertrouw. hij valt heel snel uit. camera heeft een eigen leven en we hebben nu al 2x gehad dat ie ineens een liedje midden op de avond gaat afspelen 😅 dus nee die raad ik niet aan! wij hebben ook een eufy voor als we buiten zijn maar dat moet je willen om zoiets op je tablet of telefoon te willen. t is voor ons alleen als wij buiten zijn en dan met de huil detectie. zou t zelf eerlijk niet aanraden om als hoofd babyfoon te pakken omdat je echt afhankelijk bent van internet en je kunt m niet meenemen ergens heen. dus stel op vakantie dan heb je niks haha moet je nog een "duur" systeem gaan aanschaffen haha

8 maanden geleden

wij hebben ook luvion, maar geen problemen mee. reikwijdte is niet superver, maar voor ons voldoende. alleen de thermometer is niet zo goed, maar daarvoor hebben we hem niet.

8 maanden geleden

wij hebben ook luvion, maar geen problemen mee. reikwijdte is niet superver ...
Mee eens, op de thermometer na heel erg tevreden met onze Luvion. Camera werkt prima en binnenshuis prima bereik. Ik ken meerdere mensen die tevreden zijn over de Luvion.

8 maanden geleden

Wij hebben ook de Luvion. Temperatuur klopt idd niet. De combinatie met het bijgeleverde beeldscherm en de app maakt hem voor mij ideaal. Inmiddels hebben we de camera ruim 2,5 jaar en nog steeds veel gemak ervan. 'S avonds ga ik met de paarden aan de slag en zet dan de app op mijn telefoon aan zodat ik nog steeds kan horen en zien als er wat is zonder dat ik in huis hoef te blijven(ivm bereik beeldscherm).

8 maanden geleden

Neem in iedergeval geen Luvion! Bij onze dochter hadden we de duurste en meest uitgebreide Luvion en zoveel problemen mee gehad! De klantenservice is zo zo slecht.

8 maanden geleden

Ik heb de Philips avent connected voor mijn dochter maar heb nu de B-care dubbele camera gekocht (omdat de Philips avent alleen uitbreidbaar is op de app en niet op de ouderunit). De nieuwe B-care babyfoon had ik nog nooit van gehoord maar wel mega goede reviews op Bol .com dus ben benieuwd