10 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben gister de qute babyfoon q-connection signal besteld. Wij hebben nu een Alecto dvm 200 maar wat een k ding is dat. Ons huis is niet eens goed ge茂soleerd maar de verbinding valt heel vaak weg... Al 5x retour gestuurd in 2.5 jaar tijd en na n maand of 3 a 4 weer t zelfde gezeik... Ook een 2e camera daarop is kak want die zijn niet meer nieuwe verkrijgbaar. Dus gelijk maar ff weer ge茂nvesteerd in een goeie camera. Deze werd bij de babydump, babypark en bij van Asten als heel goed aanbevolen in de winkel. Dus hopelijk vandaag of morgen binnen en dan hoop ik heel happy te zijn haha

2 jaar geleden

Wij hebben de alecto babysmart 10 en zijn daar heel tevreden over, hij doet wat hij moet doen en is niet duur. Wij vinden het fijn dat hij werkt met een app waardoor je je kindje altijd e overal in de gaten kunt houden, we hebben een grote tuin waar we anders misschien geen bereik zouden hebben en af en toe moet ik een klein stukje met de hond lopen als ons zoontje slaapt en mijn vriend niet thuis is.

2 jaar geleden

Wij hebben de alecto dvm-71 besteld, omdat deze zonder een app of wifi etc is. En deze toch een scherm heeft waarop je de kleine kunt zien.

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij hebben gister de qute babyfoon q-connection signal besteld. Wij hebbe ...
Die wil ik ook gaan kopen. Vond de prijs kwaliteit verhouding goed en beeld zag er goed uit. Vrienden hebben hem ook en zijn tevreden

2 jaar geleden

Ik zeg dikke prima en werkt nu al super met 2 camera's!

2 jaar geleden

Wij hebben de Luvion Easy. Betaalbaar en doet wat hij moet doen. Met camera, microfoon en thermometer.

2 jaar geleden

Wij hebben de Philips avent. Hele fijne babyfoon met app alleen niet met extra camera鈥檚 uit te breiden. Dat is wel iets om over na te denken

2 jaar geleden

Wij hebben een camera op Bol gekocht van 20 euro (na 2 babyfoons te hebben versleten). Oprecht veel beter beeld en verder ook alle mogelijkheden. Beeld via telefoon of Ipad. Ideaal!!

2 jaar geleden

Reactie op Rooslm1990

Die wil ik ook gaan kopen. Vond de prijs kwaliteit verhouding goed en beeld ...
Wij hebben die ook gekocht! Fijne babyfoon 馃榾