514 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Love de vrolijke kleur op de muur, ik heb ook oranje op de muren
Leuk! Ik wilde heeeel graag ook het plafond schilderen maar daar was manlief z贸 tegen dat ik het heb gelaten. Denk dat het nog knusser had kunnen zijn

5 maanden geleden

Weer een stapje dichterbij 馃馃徏

5 maanden geleden

Hier voorlopig nog niet klaar, maar wel leuke posters aan de muur.

5 maanden geleden

Reactie op Bluelady

Hier voorlopig nog niet klaar, maar wel leuke posters aan de muur.
Nog een

5 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

Ons babykamertje is zo goed als af! Er komt nog een stoffen fauteuil ipv de ...
Mooi! Waar heb je de groene kasten vandaan? 馃檪

5 maanden geleden

Prachtige kamertjes! Zijn er ook mensen die nog niet zo ver zijn.. ? ik ben 35 weken zwanger (2e kindje) en moet nog beginnen! Eerst druk geweest met verbouwing van de zolder.. was er redelijk relaxt onder, maar krijg nu ineens beetje stress.

5 maanden geleden

Reactie op Sophia1989

Prachtige kamertjes! Zijn er ook mensen die nog niet zo ver zijn.. ? ik ben ...
Ik ben bijna 34 wk en behalve 4 geverfde muren hadden wij tot vorige week ook nog helemaal niks, nog niet eens in huis. Wij moesten ook wachten tot de verbouwing klaar was en konden toen pas onze bestelling laten leveren.. Nou komen de meubels er langzamerhand in (elke avond een ander meubeltje) en dan ga ik aan de afwerking / details beginnen

5 maanden geleden

Reactie op Sophia1989

Ik ben 32 weken van de 2e. Ik moest ook wachten tot de verbouwing af is. Als het goed is kan ik volgende week beginnen met behangen. Dan de spullen er in en nog nieuwe gordijnen regelen. Stress heb ik hier al een paar weken van馃檲 Zeker gezien het een geplande keizersnede wordt en dat dus steeds dichterbij komt

5 maanden geleden

Hier ook een verbouwing gehad. Inmiddels zijn de muren geverfd, ligt er nieuw laminaat over de gehele boven etage en zolder en zijn de plinten geplakt. 10 juni komen de meubels en 18 juni het laatste wandje behang. Geeft toch wel stress. Al denk ik dat het met de babykamer wel goed komt. Moeten helaas nog meer doen om t huis op orde te hebben wat na de babykamer komt. Hopelijk zo goed als alles af, schoon en op zijn plek zodra de kleine komt.

5 maanden geleden

Reactie op Sophia1989

Mooi! Waar heb je de groene kasten vandaan? 馃檪
De kasten van marktplaats en zelf groen geverfd :-)

5 maanden geleden

Reactie op Miriamlisanne

Ons babykamertje is zo goed als af! Er komt nog een stoffen fauteuil ipv de ...
Wauw wat mooi met die groene kasten! Ik ben zelf helemaal van het sad beige, maar vind deze kamer echt prachtig!

5 maanden geleden

Wij moesten puzzelen omdat we het geslacht een verassing houden... We zijn uitgekomen op Waaibomendag van Winnie!

5 maanden geleden

Die van ons is ondertussen ook af! Moesten wachten tot dat de muurschildering was gemaakt, maar dat is afgelopen week gedaan. Nu dus lekker inrichten.

5 maanden geleden

Reactie op Sophia1989

Me tooo, ben vrijdag 35 weken zwanger. De muren zijn net geverfd bij ons, ergens deze week/volgende week gaan we alle spullen erin zetten. Als de baby eerder komt zou ik het niet erg vinden, slaapt toch eerst bij ons in een co sleeper. Maar hoop dat voor die tijd wel alles af is.

5 maanden geleden

Reactie op michele101

Die van ons is ondertussen ook af! Moesten wachten tot dat de muurschilder ...
Oh wauw ik dacht dat het behang was, maar het is dus een schildering! Prachtig gedaan!

5 maanden geleden

Co sleeper staat nog in het kamertje, maar gaat op onze kamer staan

5 maanden geleden

Reactie op Sophia1989

Hier hetzelfde , moesten de zolder verbouwen aangezien ze van 1 kamer door de vorige bewoners een muur uit hebben gehaald en een inloop kamer hebben gemaakt. We hebben gelukkig een grote zolder. En die is deze week eindelijk klaar. Onze zoon gaat na de zolder. En dochter krijgt de kamer van onze zoon nu. Die moet alleen nog geverfd worden. En de meubels moeten nog in elkaar worden gezet. Gelukkig bijna klaar eindelijk 馃槄

5 maanden geleden

Ontzettend trots en blij met de kamer voor onze kleine 馃挋馃懚馃徎

5 maanden geleden

Het slaaphoekje is bij mij ook af! 馃グ

5 maanden geleden

Hier zijn we er inmiddels ook klaar voor 馃グ