Wij moeten nog beginnen aan de babykamer. Bij de eerste was hij nu met 20 weken al af, maar nu moet ik nog beginnen met nadenken hoe ik het wil hebben. Herkenbaar voor meer? 馃檲
Nu ben ik op zoek naar inspiratie foto鈥檚. Ben benieuwd naar jullie babykamers!! Dankjewel mama鈥檚!
Mag ik vragen waar je de schommelstoel vandaan hebt? En of deze ook lekker ...
We hebben hem gekocht bij Ventura design (Schommelstoel Scandinavia Swing Wit boucl茅 wol). Persoonlijk vind ik hem heel fijn zitten. Als je stil zit is de stoel wel wat naar achter gekanteld, maar dat vind ik zelf fijn alsof je een beetje ligt. Je kan je hoofd ook lekker neerleggen. Alleen met voeden een kussen nodig.
Heel mooi allemaal 馃槏. Waar is het leuke lampje van? Lijkt wel of hij vast zit aan een stopcontact? :) ik ken ze alleen op batterijen maar wil hem ook graag met stopcontact
Het gezelligste hoekje in onze slaapkamer 馃グ Vandaag eindelijk de posters, plankjes en voorletters opgehangen. Die voor broertje is nog even geheim馃き Ze hebben geen eigen slaapkamer, maar wilde dit hoekje wel gezellig maken. Onze dochter slaapt vandaag sinds een week elke dag in haar eigen bed, ook als ze er zelf in slaap valt 馃グ Misschien dat het bedje van haar broertje haar een zetje heeft gegeven! Hij komt zelf de eerste periode nog lekker naast ons in het wiegje.
Ze hebben overigens wel een speel- en kleedkamer samen wanneer ze willen zullen ze uiteindelijk gewoon ieder een eigen slaapkamer krijgen馃榿