514 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Liefmeisje24

Is dit verschoonmat van leander matty? Heeft hij zuignappen?
Zelf heb ik de Leander verschoonmat, zonder zuignappen. Bij mijn dochter gebruikt en gaat nu de volgende ronde weer mee, geen ervaring dat ie schuift, is stevig, makkelijk afneembaar, materiaal niet koud. Tevreden hier!

5 maanden geleden

Reactie op Oceanlover

Zelf heb ik de Leander verschoonmat, zonder zuignappen. Bij mijn dochter ge ...
Ik heb hem ook gekocht en tot nu toe heel blij mee! Gebruik je er echt niks op? Gewoon vanaf newborn kan het blote huidje erop zonder dat het koud aanvoelt? Of doe je in het begin een hydrofiele doek ofzo erop leggen?

5 maanden geleden

Reactie op Oceanlover

Zelf heb ik de Leander verschoonmat, zonder zuignappen. Bij mijn dochter ge ...
Mag ik vragen wat er dan zo speciaal is aan deze bijzonder dure verschoonmat? 🫣

5 maanden geleden

Reactie op JChristine

Mag ik vragen wat er dan zo speciaal is aan deze bijzonder dure verschoonma ...
Pfoe, kan de factuur niet meer vinden wat wij er in 2019 voor betaald hebben maar als ik nu de bedragen zie schrik ik er ook van 🙈 Wat ik zelf erg prettig vind is dat het heel stevig en zacht is. Hij schuift niet hoor, ook niet als je je kindje draait. Vraag mbt newborn; tja ze hebben of kleertjes aan of vanuit bad in een badcape maar later is dat niet perse nodig. Als er op geplast wordt of wat ontlasting hoef je niet meteen een was te draaien. Hij is ook in de loop der jaren niet slechter geworden.

5 maanden geleden

Geen aparte babykamer maar ben bezig met een baby hoekje

5 maanden geleden

Reactie op JChristine

Mag ik vragen wat er dan zo speciaal is aan deze bijzonder dure verschoonma ...
Ik heb hem voornamelijk gekozen ivm de stevigheid waardoor je deze zonder bladvergroter verticaal kunt leggen (wat beter is voor je rug). En in vind t top dat je hem gewoon kunt afnemen en niet nog allerlei hoezen hoeft bij te kopen en te wasen

5 maanden geleden

Langzaam aan begint het ergens op te lijken. Commode komt komende week, moeten op de golven muur nog kleine visjes komen. Zijn naam komt nog op de muur, nog een plankje boven de commode en misschien nog een vloerkleed. Stoel voor voedingen volgt ook nog. Als de commode er is kunnen we het afmaken.

5 maanden geleden

Reactie op liefs_van_c

🥰🥰🧚🏻💜
Prachhhhtttttig!! (En een beetje heftig, zo op het eerste oog, maar hoe meer ik ernaar kijk hoe verliefder ik erop word!!) Echt heel mooi gedaan, helemaal Droomvlucht! 🧚

5 maanden geleden

Reactie op WeS187

Prachhhhtttttig!! (En een beetje heftig, zo op het eerste oog, maar hoe mee ...
Ah wat lief 🥰 heel m’n huis is ongeveer zo haha gek op sprookjes 🤭✨

5 maanden geleden

En hiermee is het allerlaatste opgehangen en is de kamer klaar

5 maanden geleden

We missen alleen nog de stoel voor op de babykamer. Deze komt op de plek van de maxicosi te staan

5 maanden geleden

Vanmorgen maar is begonnen aan de laatste zooi van der kamer haha (iets met t is een 2e en gaan die kamer toch niet gebruiken alleen voor verschonen in de ochtend en voor t slapengaan 😂) Nu 36+4 😂 Vandaag ook maar de cosleeper opzetten en opmaken en dan geloof ik t wel hoor🫣

5 maanden geleden

35 weken en eindelijk af🥰

5 maanden geleden

En de andere kant!

5 maanden geleden

Reactie op JenV1992

35 weken en eindelijk af🥰
Die giraffe hebben wij ook! Wij hebben hem Terry genoemd. 🤣

5 maanden geleden

Ik wordt a.s. zondag ingeleid met 36 weken ivm rhesusbaby. Mijn man gaat morgen pas de babykamer schilderen 🙈😫 Gelukkig hebben we verder alles in huis en hoop ik dat het snel en optijd ingericht kan worden

5 maanden geleden

Reactie op Babyluv

Ik wordt a.s. zondag ingeleid met 36 weken ivm rhesusbaby. Mijn man gaat mo ...
Spannend meid! Uiteindelijk ligt de baby toch eerst lekker bij jullie dus zolang de meubeltjes staan komt t helemaal goed 💪🏻lekker je man aan t werk zetten 😛

5 maanden geleden

☺️

5 maanden geleden

Reactie op Marcilio

Spannend meid! Uiteindelijk ligt de baby toch eerst lekker bij jullie dus z ...
Ja dat is gelukkig helemaal waar! De cosleeper staat al ready met dekentjes en alles 🤗 Mijn man laat ik zeker morgen zweten hahaha

5 maanden geleden

Eindelijk het kamertje af. Geeft toch wat rust. Morgen 35 weken, dus we moeten nog heel eventjes geduld hebben.