514 Reacties
5 maanden geleden
Onze dochter gaat door naar een volgende kamer (zie foto), de babykamer blijft hetzelfde. Alleen nog de plint plakken en dan is het zo goed als klaar. 馃グ
5 maanden geleden
Dit is de huidige en blijvende babykamer. Daar staat nu tijdelijk geen ledikant meer want de kleinste zal in de eerste
maanden in de cosleeper naast mij liggen. 馃槉
5 maanden geleden
De andere kant is dus iets rommelig links van de stoel want daar staat nu een trolley voor de bevalling/kraamspullen. 馃槄
5 maanden geleden
Reactie op lavieenrose
De andere kant is dus iets rommelig links van de stoel want daar staat nu e ...
Waar is jouw schommelstoel van als ik vragen mag? Ben naar zoiets op zoek voor in de woonkamer. Lijkt me mega knus om straks de kleine in te (laten) voeden, lekker wiegend 馃グ Ik zie mezelf (maar ook oma en zo) al helemaal zitten!
5 maanden geleden
Reactie op Maris0402
36 weken en het kamertje van onze kleine meid is zo goed als af. 馃グ We wone ...
Prachtig ledikantje en kamertje 馃槏
5 maanden geleden
Reactie op WeS187
Waar is jouw schommelstoel van als ik vragen mag? Ben naar zoiets op zoek v ...
Wij hebben hem twee jaar terug online gekocht. Schommelstoel Vessy I heette hij toen. Wij zijn er erg blij mee, al heel wat uren in gevoed of gewiegd!
5 maanden geleden
Totaal nutteloos, want hij zal er pas over een half jaar in slapen ofzo. En er ligt nu alweer van alles in... Maar vond t gewoon leuk en gezellig om het even op te maken 馃グ Achter die blauwe doek hangt zijn voorletter, voor de zekerheid maar afgedekt voor het geval er iemand langs komt ofzo 馃ぃ