514 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Hier rustig bezig ook de babykamer leeg te halen. Nu rustig nadenken waar d ...
Voor mij persoonlijk zou ik zeggen; met je rug naar het raam Ik heb hier de commode ook langs het raam omdat er geen andere keus was. Maar mijn kleine draak wilt dus altijd naar buiten kijken en draait zich dus continu om of gaat staan zodat hij de auto’s kan zien😅 zorgt helaas voor heel veel onnodige uitdagingen.

8 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Op deze regenachtige dag toch maar verder gaan nadenken over het toekomstig ...
Ik vind dat zelf juist mooier. De gladde verf vergeeld na een aantal jaren al, de witte beits blijft wit! Wij hebben de smallere ladekast al jaaaaaren (was vroeger gewoon een kledingkast haha) en hij ziet er nog steeds goed uit.

8 maanden geleden

Het behang zit er op! De muur is roze. Nu de meubeltjes nog

8 maanden geleden

Wij zijn voor een echte meisjes kamer gegaan☺️🎀

8 maanden geleden

Ik hoor veel van die kristal zout lampen.. is het echt iets? En is dat gewo ...
Ik vind het licht van die zoutlampen heel fijn… mooi zacht en op deze zit ook een dimmer. Vaak zijn ze ook niet duur! En de kast is van IKEA, de Hemnes kast 😊

8 maanden geleden

Mijn schoonmoeder heeft weer wat moois gemaakt voor op de babykamer

8 maanden geleden

Ik hoor veel van die kristal zout lampen.. is het echt iets? En is dat gewo ...
Wij ook fan! Hebben een bol op onze kamer en deze op de kamer van onze zoon. Heel fijn licht en goed voor de kwaliteit van de lucht. https://www.natuurlijkebabywinkel.nl/zoutlamp-paddenstoel

8 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Op deze regenachtige dag toch maar verder gaan nadenken over het toekomstig ...
Ja kak is dat echt zo over die hemnes kast? Ik zag het ook op de foto op de website maar alle pinterest foto's zijn gewoon helemaal dekkend wit dus heb het gewoon besteld. Zit nog in de doos... hoop zo dat het niet al te lelijk is dan 🫣

8 maanden geleden

Reactie op maria33641

Ja kak is dat echt zo over die hemnes kast? Ik zag het ook op de foto op de ...
Ik heb de Hemnes kast ook echt net binnen, je ziet het 'natuurlijke' er doorheen. Was ik me ook niet van bewust. De plekken lijken een beetje blauw

8 maanden geleden

Reactie op Flora_Flor

Ik heb de Hemnes kast ook echt net binnen, je ziet het 'natuurlijke' er doo ...
Jaa dit wil ik dus niet 😭😭 complete error krijg ik hier van🙈

8 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Nee achteraf had ik dit ook willen weten, twee opties, of terug sturen of zelf verven

8 maanden geleden

Reactie op maria33641

Ja kak is dat echt zo over die hemnes kast? Ik zag het ook op de foto op de ...
Vroeger was deze Hemnes kast volledig dekkend, vandaar het verschil op Pinterest. Als je dit échte niet wil, dan zou je nog naar de Idanäs van IKEA kunnen kijken, die is wel volledig dekkend (en soft closing lades, dat vind ik wel een gemis bij de Hemnes).

8 maanden geleden

Mooiste kamertje van het huis. Nog wat dingetjes aan de muur maar dat komt later

8 maanden geleden

Reactie op Meisjeonbekend1995

Mooiste kamertje van het huis. Nog wat dingetjes aan de muur maar dat komt ...
Welke kleur is dat op de muur?😍

8 maanden geleden

Reactie op S038

Welke kleur is dat op de muur?😍
Bleek roze!

8 maanden geleden

Ik heb een moodboard gemaakt. Wij moeten ook nog aan de slag zitten nog in een zolder verbouwing. Zodra dat af is wordt ook de babykamer gestuct en nieuw laminaat en dan kunnen we beginnen😁 gelukkig is de zolder bijna klaar.

8 maanden geleden

Vandaag langs de baby-dump geweest voor de leuk en bij mijn kamertje was het legplankje gratis, destijds niet besteld want vond €70 duur voor een simpele plank. Gevraagd en zit nu gratis bij de bestelling. Lang leve laagste prijsgarantie

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem02072024

Wij zijn voor een echte meisjes kamer gegaan☺️🎀
Prachtig!!

8 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Vroeger was t idd gewoon geverfd, maar dat vergeelt na een tijdje. Heb ze allebei, eentje 2e hands gekocht, niet gerealiseerd dat die dus nog dat glanzende verf heeft... Onze gebeitste kast is nog wit en mat (maar dus wel "doorschijnend") en die ander is glanzend en toch echt niet wit meer. Krassen zie je ook veel duidelijker. Denk dat het een bewuste keuze is geweest van ikea, maar als je daarop rekende wel jammer idd!

8 maanden geleden

Reactie op Doxxx

Wij hebben nu 1 muur klaar 😄
Zo mooi! Was het ophangen van dit behang moeilijk? Wij twijfelen ook over zoiets, maar het lijkt ons zo ingewikkeld om op te hangen...