514 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Hier rustig bezig ook de babykamer leeg te halen. Nu rustig nadenken waar d ...
Voor mij persoonlijk zou ik zeggen; met je rug naar het raam
Ik heb hier de commode ook langs het raam omdat er geen andere keus was. Maar mijn kleine draak wilt dus altijd naar buiten kijken en draait zich dus continu om of gaat staan zodat hij de auto’s kan zien😅 zorgt helaas voor heel veel onnodige uitdagingen.
8 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Op deze regenachtige dag toch maar verder gaan nadenken over het toekomstig ...
Ik vind dat zelf juist mooier. De gladde verf vergeeld na een aantal jaren al, de witte beits blijft wit! Wij hebben de smallere ladekast al jaaaaaren (was vroeger gewoon een kledingkast haha) en hij ziet er nog steeds goed uit.
8 maanden geleden
Mijn schoonmoeder heeft weer wat moois gemaakt voor op de babykamer
8 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Op deze regenachtige dag toch maar verder gaan nadenken over het toekomstig ...
Ja kak is dat echt zo over die hemnes kast? Ik zag het ook op de foto op de website maar alle pinterest foto's zijn gewoon helemaal dekkend wit dus heb het gewoon besteld. Zit nog in de doos... hoop zo dat het niet al te lelijk is dan 🫣
8 maanden geleden
Reactie op maria33641
Ja kak is dat echt zo over die hemnes kast? Ik zag het ook op de foto op de ...
Ik heb de Hemnes kast ook echt net binnen, je ziet het 'natuurlijke' er doorheen. Was ik me ook niet van bewust. De plekken lijken een beetje blauw
8 maanden geleden
Reactie op Flora_Flor
Ik heb de Hemnes kast ook echt net binnen, je ziet het 'natuurlijke' er doo ...
Jaa dit wil ik dus niet 😭😭 complete error krijg ik hier van🙈
8 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Nee achteraf had ik dit ook willen weten, twee opties, of terug sturen of zelf verven
8 maanden geleden
Reactie op maria33641
Ja kak is dat echt zo over die hemnes kast? Ik zag het ook op de foto op de ...
Vroeger was deze Hemnes kast volledig dekkend, vandaar het verschil op Pinterest. Als je dit échte niet wil, dan zou je nog naar de Idanäs van IKEA kunnen kijken, die is wel volledig dekkend (en soft closing lades, dat vind ik wel een gemis bij de Hemnes).
8 maanden geleden
Mooiste kamertje van het huis. Nog wat dingetjes aan de muur maar dat komt later
8 maanden geleden
Vandaag langs de baby-dump geweest voor de leuk en bij mijn kamertje was het legplankje gratis, destijds niet besteld want vond €70 duur voor een simpele plank. Gevraagd en zit nu gratis bij de bestelling. Lang leve laagste prijsgarantie
8 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Vroeger was t idd gewoon geverfd, maar dat vergeelt na een tijdje. Heb ze allebei, eentje 2e hands gekocht, niet gerealiseerd dat die dus nog dat glanzende verf heeft... Onze gebeitste kast is nog wit en mat (maar dus wel "doorschijnend") en die ander is glanzend en toch echt niet wit meer. Krassen zie je ook veel duidelijker. Denk dat het een bewuste keuze is geweest van ikea, maar als je daarop rekende wel jammer idd!
8 maanden geleden
Reactie op Doxxx
Wij hebben nu 1 muur klaar 😄
Zo mooi! Was het ophangen van dit behang moeilijk? Wij twijfelen ook over zoiets, maar het lijkt ons zo ingewikkeld om op te hangen...