514 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op bbusrax
Waar is de commode van? Erg leuk!
Thanks! Deze is gewoon van IKEA en we hebben 6 verschillende deurknoppen bij xenos gekocht!
7 maanden geleden
Reactie op Anoniemxx1997
Dit is de onze uiteindelijk geworden! Nieuw raampje en wat accessoires kome ...
Hoi! Mag ik vragen hoe dit model van de commode heet? Had uit een andere reactie al begrepen dat die van de ikea is馃槉
7 maanden geleden
Reactie op maria33641
Hoi! Mag ik vragen hoe dit model van de commode heet? Had uit een andere re ...
Hemnes ladekast
7 maanden geleden
Reactie op CruelladV
Waar heb je dat behang vandaan? Super leuk!
Ik heb dit ook zo geverfd op kamer van dochter. Op 1 meter hoogte lijn van tape gedaan. Toen een pannendeksel er op precies dezelfde hoogte steeds tegenaan gehouden en boogjes getekend om pannendeksel heen. Tape weghalen en geverfd. Ik kan geen foto's toevoegen vgm. Maar dan begrijp je het wellicht wat beter
7 maanden geleden
Is een los kledingrek praktisch?
Ik heb een zoontje die 1 jaar en 9 maanden is als onze dochter wordt geboren. Het idee is om zijn ledikant + commode naar de babykamer te verplaatsen zodat zijn zusje daar gebruik van kan gaan maken. De kledingkast gaat helaas niet passen qua breedte. Voor mijn zoontje koop ik dan een nieuw bedje.
Ik zie eigenlijk nooit dat iemand een kledingrek heeft, dus vraag me af waarom mensen daar niet voor kiezen. Afgezien van het feit dat het dus altijd netjes moet zijn omdat het in het zicht hangt
7 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Is een los kledingrek praktisch?
Ik heb een zoontje die 1 jaar en 9 maanden ...
Ik zat met hetzelfde, wij hebben een kledingrek gemaakt 馃槉
7 maanden geleden
Reactie op Anoniemnrzoveel
Ik zat met hetzelfde, wij hebben een kledingrek gemaakt 馃槉
Ja zoiets bedoel ik! Werkt dat prettig?
7 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Ja zoiets bedoel ik! Werkt dat prettig?
Weet ik nog niet, de baby komt pas eind juli haha. Maar ik vond het wel leuk staan!
7 maanden geleden
Kamertje nu volledig in de verf. Even afwachten hoe de witte muren opdrogen maar denk dat die wel mooi zal drogen.