22 Reacties

vorig jaar

Babypark Amersfoort is een nieuwe winkel en echt heel erg groot! Je kijkt je ogen uit ☺️

vorig jaar

Babydump hebben wij slechte ervaring mee (locatie Groningen) wij komen daar niet meer

vorig jaar

Reactie op Shanice

Babypark Amersfoort is een nieuwe winkel en echt heel erg groot! Je kijkt j ...
Ja! En daarbij ook nog een Prenatal dichtbij😄

vorig jaar

Reactie op Chloé

Ja! En daarbij ook nog een Prenatal dichtbij😄
Oh super handig en ook extra leuk dan hebben we meer te kijken 🤗

vorig jaar

Reactie op Chan98

Babydump hebben wij slechte ervaring mee (locatie Groningen) wij komen daar ...
Hoe komt het ?

vorig jaar

Reactie op C.L

Oh super handig en ook extra leuk dan hebben we meer te kijken 🤗
Ja! Beide echt grote winkels en zit op 2 min afstand met de auto ofzo🙈😃

vorig jaar

In Duiven zit er ook 1 sinds 2 jaar ofzo. Geen idee wat groot is want dat is de enige waar ik ben geweest. En in Duiven zit ook een Prénatal die groot is

vorig jaar

Reactie op WeS187

Dit bericht is verwijderd
Ze zijn gewoon open alleen met aangepaste openingstijden …

vorig jaar

Reactie op C.L

Ze zijn gewoon open alleen met aangepaste openingstijden …
Klopt, je hebt gelijk. Heb mijn reactie verwijderd 🤭

vorig jaar

Van asten Tilburg is verder ook grote winkel (wel misschien uit de richting aan de reacties te lezen)

vorig jaar

Reactie op C.L

Hoe komt het ?
Kinderwagen 3 in 1 gekocht in de winkel we krijgen een 2 in 1 kapot geleverd ga je er mee terug wordt je als leugenaar uitgemaakt en je moet echt voet bij stuk houden om te krijgen waar je betaalt voor hebt.

vorig jaar

Ik vind Babypark de mooiste en fijnste winkel, als ik het daar niet kan vinden ga ik naar Prénatal of online bij van Asten of Babyplanet.

vorig jaar

Hier in de buurt is babypark Staphorst het mooiste. Er zit een babydump in Hoogeveen, is alleen wat kleiner maar veel dingen wel beter geprijsd. Prenatal hier in Zwolle vind ik persoonlijk zelf niet een fijne winkel.

vorig jaar

Qua hulp etc vind ik baby dump heel fijn. Daar ben ik toendertijd super goed geholpen met onze kinderwagen enz. Baby park wel meer spulletjes qua dekens etc. Alleen vind ik de hulp daar niet echt super goed.

vorig jaar

Kindercompanie in Lith is vooral heel mooi en ook nog vrij groot

vorig jaar

Ik dacht dat de grootste babypark in Barendrecht zit :) bij Rotterdam! Die is enorm. 3 verdiepingen + een restaurant etc. Leuk winkelen hoor.. wel een beetje duur. Babydump vinden wij ook leuk.. wij zijn naar Roosendaal geweest daarvoor :) een stuk minder groot maar daar hebben ze ook erg veel en daar zijn de prijzen wat zachter! Wij hebben wel bij beide winkels enorm veel ingeslagen :') Online vinden wij MamaLoes fijn! Daar hebben we o.a. onze babyphone vandaag (van Angelcare, die verkopen ze niet overal). Succes en plezier met shoppen!!

vorig jaar

Reactie op nvr2123

Oh serieus? Dat is mega dichtbij en ik heb er echt nog nooit van gehoord 🙈

vorig jaar

Reactie op C.L

Oh serieus? Dat is mega dichtbij en ik heb er echt nog nooit van gehoord 🙈 ...
Je verwacht het ook niet daar, maar is echt een groot rondje om te lopen en ze hebben naast kamertjes, wandelwagens etc ook mooie aankleding en speeltjes. Voelt heel knus aan ook daar en je wordt goed geholpen. Dus om met de opa’s en oma’s zeker leuk om doorheen te lopen!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op nvr2123

Toevallig afgelopen vrijdag geweest en vond het 3x niks😅. Ik houd van overzicht. Hele winkel allemaal hokjes en alle speeltjes maar ook deco en beddengoed enz in 1000 verschillende bakjes. Van alle kleertjes wat we leuk vonden hadden ze de juiste maat niet.. Kortom, niet mijn winkel

vorig jaar

Reactie op KMG

Toevallig afgelopen vrijdag geweest en vond het 3x niks😅. Ik houd van over ...
Dit is ook bij die grote kinderwinkel in Tilburg. Vond het er echt een troep en moest in allemaal hoekjes (tussen meubilair bijv) zoeken naar spullen, terwijl ik de spullen helemaal niet nodig had (meubilair). Dus dan zie je een groot deel niet. Baby park in amersfoort is echt heel mooi! Nieuwe winkel, groot en leuk om inspiratie op te doen! Er zit daar ook een Prénatal in een paar panden verder, die is ook groot.