14 Reacties

3 maanden geleden

Lekker zo vast houden🥰

3 maanden geleden

Heb je al gekeken op AliExpress? daar zijn ze goedkoper

3 maanden geleden

https://www.mamaloes.nl/freds-swim-academy-swimtrainer-classic-rood-3mnd-4jr-6-18kg-10110/?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist&bl3nlclid=b04fedc3-4109-4f8a-bf5d-38b7ad2bc3cb&utm_term=BESLIb04fedc3-4109-4f8a-bf5d-38b7ad2bc3cb Ik heb deze in mijn winkelmandje staan.

3 maanden geleden

Reactie op esmeetje96

https://www.mamaloes.nl/freds-swim-academy-swimtrainer-classic-rood-3mnd-4j ...
Ik heb die gehad maar was geen succes bij ons in ieder geval. Ze moeten dan hun hoofdje zelf omhoog houden dit was bij ons te intensief en ze vond het ook niet fijn. Maar dat zal ook wel echt per kindje anders zijn (in ieder geval 4-5 maanden). Daarna niet meer geprobeerd. Wellicht succes als ze wat ouder zijn..

3 maanden geleden

Gewoon vasthouden. Wel even checken of het mag. Mag niet overal

3 maanden geleden

Reactie op anniiee91

Lekker zo vast houden🥰
Ja dat doe ik dus liever niet 🥲 Of nouja, dat lijkt me gewoon eng en intensief hahaha. In bad doen vind ik al een intensieve aangelegenheid (heb carpal & cubital tunnel syndroom in beide armen), daarbij laat ik hem wel eens glippen😬 En tegen die tijd is ie nog een stuk zwaarder, dan is een badje niet zo diep natuurlijk, maar een zwembad wel. Misschien moet ik het gewoon een keer proberen, maar het lijkt me niks (voor mij)😂

3 maanden geleden

Reactie op anniiee91

Lekker zo vast houden🥰
Ja dat doe ik dus liever niet 🥲 Of nouja, dat lijkt me gewoon eng en intensief hahaha. In bad doen vind ik al een intensieve aangelegenheid (heb carpal & cubital tunnel syndroom in beide armen), daarbij laat ik hem wel eens glippen😬 En tegen die tijd is ie nog een stuk zwaarder, dan is een badje niet zo diep natuurlijk, maar een zwembad wel. Misschien moet ik het gewoon een keer proberen, maar het lijkt me niks (voor mij)😂

3 maanden geleden

Reactie op Chai1998

Heb je al gekeken op AliExpress? daar zijn ze goedkoper
Ah ja, zal daar idd eens kijken. Hoewel ik me afvraag hoe dan de kwaliteit en dus veiligheid is🫣

3 maanden geleden

Wij deden onze dochter van 3 maanden gewoon in die rode drijfband in pierenbadje. Ze is een flinke dame maar ging prima. Uiteraard hou je dr vast en blijf je erbij.

3 maanden geleden

Je hebt van die baby floats ook vaak bij de action en Kruidvat. Daar zijn ze een stuk minder prijzig (volgens mij hadden wij destijds €8 betaald) en het is gewoon dezelfde. Zou daar even gaan kijken :)

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ja dat doe ik dus liever niet 🥲 Of nouja, dat lijkt me gewoon eng en inten ...
In bad doen is wel heel anders hoor. Dat vind ik ook verschrikkelijk. Samen met d'r baby in het water is gewoon haar optillen en het water maakt heel licht.

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ja dat doe ik dus liever niet 🥲 Of nouja, dat lijkt me gewoon eng en inten ...
Ik heb via shein zo’n hangmatje voor in bad! Weet niet of dat in elk badje past maar vind dat super handig kan je hem gewoon opleggen

3 maanden geleden

Reactie op JGewenst

Je hebt van die baby floats ook vaak bij de action en Kruidvat. Daar zijn z ...
Was van de week bij Kruidvat en toen waren ze er niet, maar ik kijk volgende keer gewoon weer. Heb gelukkig nog wel even tot ie 2 a 3 maanden is haha 😁

3 maanden geleden

Ik heb zo’n zwemkraag: https://www.amazon.nl/zwemring-zwemkraag-maanden-zwemhulp-zwemmen/dp/B0B7NW9JM1/ref=asc_df_B0B7NW9JM1/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=572437356664&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=17066069177855793185&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064810&hvtargid=pla-1765618021147&psc=1&mcid=b434a756de2d3b449652ec88f6a0a417 Zijn wat goedkoper en werken prima.